۳۱ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۳
زمینه جذب سه میلیون و ۲۵۳ هزار تن محصولات کشاورزی در استان مرکزی فراهم شد
مدیر صنایع تبدیلی سازمان جهاد کشاورزی مرکزی:

زمینه جذب سه میلیون و ۲۵۳ هزار تن محصولات کشاورزی در استان مرکزی فراهم شد

اراک - مدیر صنایع تبدیلی سازمان جهاد کشاورزی مرکزی گفت: زمینه جذب سه میلیون و ۲۵۳ هزار تن محصولات خام کشاورزی در استان فراهم شده‌ است.

علی صفری در گفتگو با خبرنگار بازار، از فعالیت واحدهای تبدیلی، تکمیلی و عمل آوری فرآورده‌های خام کشاورزی در استان مرکزی خبر داد و اظهار داشت:  زمینه جذب سه میلیون و ۲۵۳ هزار تن محصولات خام کشاورزی فراهم شده‌ است.

وی با بیان اینکه صنایع تبدیلی حلقه مهم و تاثیر گذار در زنجیره تولید بخش کشاورزی است، عنوان داشت: طی سال گذشته ۲۷۸ هزار تن به ظرفیت صنایع تبدیلی و تکمیلی این استان در بخش کشاورزی افزوده شده است.

مدیر صنایع تبدیلی سازمان جهاد کشاورزی مرکزی در خصوص اشتغال ایجاد شده در واحدهای صنایع تبدیلی و تکمیلی استان گفت: اشتغال در این واحدها نسبت به تعهدات ایجاد شده برای استان طی برنامه ششم توسعه، ۵۴ درصد و سال قبل از آن ۴۶ درصد افزایش یافته است.

وی عنوان داشت: بر اساس برنامه ششم توسعه ظرفیت سازی جذب و فرآوری، ۶۴ هزار تن محصولات خام کشاورزی طی سال گذشته برای استان مرکزی تعهد شده‌ بود که ۴۱۴ درصد این تعهدها محقق شده و بهره‌برداری و ظرفیت جذب محصولات خام کشاورزی سال گذشته نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن که ۱۱۶ هزار تن بود، ۱۸۶ درصد افزایش را ثبت کرده است.

کد خبر: ۱۴٬۹۱۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha