۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۱
معرفی ۴ نحوه خرید اکانت اسپاتیفای

معرفی ۴ نحوه خرید اکانت اسپاتیفای

برنامه ای وجود دارد که به طور خاص برای موسیقی ساخته شده و با استفاده از آن می توانید به انواع موسیقی های ایرانی و خارجی گوش دهید.

به گزارش بازار، برنامه ای وجود دارد که به طور خاص برای موسیقی ساخته شده و با استفاده از آن می توانید به انواع موسیقی های ایرانی و خارجی گوش دهید. با اسپاتیفای می توانید به صورت آنلاین و با کیفیت موسیقی گوش کنید و لذت ببرید. در این اپلیکیشن می توانید ویدئوهای هنرمند مورد علاقه تان را ببینید. شما برای دسترسی به تمام امکانات اسپاتیفای و استفاده از آن بدون تبلیغات باید اکانت بخرید. پس از خرید اکانت به تمام قابلیت های این برنامه دسترسی پیدا خواهید کرد.

اسپاتیفای چیست؟

Spotify یک سرویس پخش آنلاین آهنگ و پادکست است. کاربران می توانند با استفاده از دسکتاپ یا اپلیکیشن موبایل Spotify به موسیقی و پادکست گوش دهند. همچنین می توان بدون نیاز به دانلود از Spotify Web Player در مرورگرهای اینترنتی سازگار به آن دسترسی داشت.

Spotify در اکتبر ۲۰۰۸ راه اندازی شد. توسط Spotify AB، یک شرکت سوئدی که توسط دانیل اک و مارتین لورنتزون تأسیس شده بود، توسعه و راه اندازی شد. خدمات سرویس‌دهی رایگان (همراه با تبلیغات) را بدون هزینه ارائه می‌دهد. با پرداخت هزینه اشتراک، پخش با کیفیت بالاتر، مشاهده/گوش دادن آفلاین و مزایای دیگر را ارائه می‌دهد. کاربران اسپاتیفای می توانند آهنگ ها، آلبوم ها و لیست های پخش را با دوستان خود در اسپاتیفای و شبکات اجتماعی مانند فیس‌بوک و اینستاگرام به اشتراک بگذارند.

اسپاتیفای چه امکاناتی دارد؟

با نصب اسپاتیفای شما صاحب یک رادیو می شوید که جهانی است و به واسطه آن می توانید از همه ی ایستگاه های رادیویی صوت و موسیقی بشنوید. شما می توانید پادکست های مختلف را با کیفیت بالا و حتی در حالت آفلاین گوش دهید. با نصب اسپاتیفای آهنگ‌های خواننده مورد علاقه تان را گوش دهید و لذت ببرید.

با نصب اسپاتیفای نگران ذخیره‌ی موسیقی های مورد علاقه خود نباشید. با ایجاد اکانت در اسپاتیفای، هر موسیقی که ذخیره کرده‌اید را می توانید گوش کنید و دیگر نیاز به ذخیره‌ی آن در جای دیگر ندارید. شما علاوه بر نصب اسپاتیفای بر روی موبایل و تبلت می توانید از نسخه وب آن برای لب تاپ و کامپیوتر استفاده کنید.

یکی از قابلیت های جذاب اسپاتیفای، دنبال کردن خوانندگان است. شما می توانید با دنبال کردن صفحه خواننده محبوبتان در اسپاتیفای از انتشار آهنگ های جدید او مطلع شوید.

ایجاد پلی فهرست مشترک

شما می توانید با دوستانتان یک پلی‌فهرست مشترک بسازید. همه‌ی اعضای این پلی فهرست می‌توانند به آن موسیقی جدید اضافه کنند. در دورهمی ها می توانید از این فهرست موسیقی پخش کنید و کنار یکدیگر گوش دهید. علاوه بر اینها، با دنبال کردن افراد در اسپاتیفای می توانید به پلی فهرست آنها گوش دهید.

جالب است بدانید اسپاتیفای دارای هوش مصنوعی است. اسپاتیفای متناسب با موسیقی هایی که گوش می دهید به شما موسیقی جدید و متناسب با سلیقه تان پیشنهاد می کند. شما می توانید با گوش کردن به موسیقی زبان خود را تقویت کنید. به راحتی موسیقی متناسب با زبان مورد علاقه‌تان را دانلود کنید و در آن زمینه پیشرفت کنید. برای دسترسی به این قابلیت باید با نحوه خرید اکانت اسپاتیفای آشنا شوید و اکانت خود را پریمیوم کنید.

انواع اکانت Spotify

۱- اکانت رایگان اسپاتیفای

شما در ابتدای ثبت نام یک اکانت اسپاتیفای رایگان خواهید داشت. از جمله خدمات این اکانت می‌توان به ایجاد پلی لیست و گوش دادن به آهنگ اشاره کرد. در این نوع اکانت وجود تبلیغات ممکن است آزار دهنده باشد. در اکانت رایگان اسپاتیفای گوش کردن به پادکست و رادیو ممکن نیست.

۲- اکانت نامحدود Spotify

با پرداخت مقدار کمی پول صاحب اکانت نامحدود اسپاتیفای شوید. این اکانت برخی محدودیت های اکانت رایگان را برطرف می‌کند. مثلا پس از دریافت اکانت نامحدود، تبلیغات حذف و گوش دادن به پادکست و رادیو میسر می‌شود. تنها اشکالی که این نوع اکانت دارد این است که باید به آهنگ هایی که اسپاتیفای انتخاب می‌کند گوش کنید. در اکانت نامحدود گوش کردن به آهنگ های مورد علاقه تان ممکن نیست.

۳- اکانت پریمیوم Spotify

دسترسی به تمام امکانات اسپاتیفای با این نوع اکانت این سوال را در ذهن افراد ایجاد می کند که چگونه اکانت اسپاتیفای بخریم؟ شما می توانید به راحتی از طریق مجموعه جک‌بلک به خرید اکانت اسپاتیفای بپردازید. با داشتن اکانت پریمیوم اسپاتیفای می توانید نام خواننده یا آهنگ را جستجو و پخش کنید. با دانلود آهنگ می توانید آن را بدون نیاز به اینترنت پخش کنید و گوش دهید.

تفاوت اکانت اسپاتیفای پرمیوم و رایگان چیست؟

  • یکی از تفاوت های اکانت رایگان و پرمیوم این است که در اکانت پریمیوم می‌توانید کیفیت موسیقی را تا بالاترین سطح ببرید. این در حالی است که کیفیت صدا در اکانت رایگان در سطح استاندارد قرار دارد.
  • از دیگر قابلیت‌های اکانت پریمیوم می توان به نبود تبلیغات اشاره کرد.
  • شما به راحتی می توانید موسیقی هایی که دوست ندارید را رد کنید. در اکانت رایگان اسپاتیفای در هر ساعت تا حداکثر پنج آهنگ را می توانید رد کنید.

چگونه اکانت اسپاتیفای بخریم؟

به طور کلی نحوه خرید اکانت اسپاتیفای به ۴ شیوه امکان‌پذیر است. در ادامه هرکدام را شرح می‌دهیم:

۱- پرداخت ریالی با بهایی به صرفه از جک‌بلک

شرکت جک‌بلک مفتخر است که اعلام بدارد که می‌توانید به شما جهت خرید اکانت اسپاتیفای پرمیوم به صورت قانونی و با بهایی نازل و به ریال خدمت‌رسانی کند. برای این امر تنها کافیست روی لینک بالا کلیک کرده و برای خرید اشتراک Spotify به همراه گارانتی اقدام نمایید.

۲- پرداخت مستقیم دلاری از طریق صرافی‌ها

برای پرداخت مستقیم به دلار می‌توان به طور کلی از طریق کردیت کارت، دبیت کارت و پی پال اقدام نمود. مورد اول به صورت محدود از داخل ایران امکان‌پذیر است. مورد دوم متاسفانه از داخل ایران امکان‌پذیر نیست؛ اما مورد سوم یعنی پرداخت با حساب پی پال می‌تواند بهترین گزینه باشد. چراکه باتوجه به گستردگی و رایج بودن استفاده از پی پال، از طریق صرافی‌های اینترنتی می‌توانید با پرداخت کارمزدی کمتر برای خرید اکانت Spotify اقدام نمایید.

۳- پرداخت از طریق دوستان و آشنایان خارج از کشور

می‌توانید یک اکانت در سایت اسپاتیفای بسازید و دوستان خود در خارج از کشور درخواست کنید تا برای شما اکانت‌تان را به Premium تبدیل نمایند.

۴- خرید گیفت کارت اسپاتیفای

خرید گیفت کارت اسپاتیفای تقریبا به مانند ۲ روش بالاست و شما نرخ دلاری آن را پرداخت میکنید و مشابه گیفت کارت اپل، گیفت کارتی ۵ دلاری به بالا خرید و با وارد نمودن کد گیفت کارت در حساب کاربری خود، آن را شارژ می‌کنید.

معرفی ۴ نحوه خرید اکانت اسپاتیفای

بهترین روش پرمیوم سازی اسپاتیفای: به طور کلی روش شماره یک از هر جهت (چه از نظر هزینه و چه از نظر سادگی) بهترین نحوه خرید اکانت اسپاتیفای Premium است.

قیمت دلاری اسپاتیفای پرمیوم چقدر است؟

قیمت دلاری اکانت پرمیوم اسپاتیفای بنابه نوع پلن و مدت زمان اشتراک متغیر است. در زیر قیمت انواع اشتراک پرمیوم اسپاتیفای آورده شده است:

معرفی ۴ نحوه خرید اکانت اسپاتیفای

اسپاتیفای یا اپل موزیک؟

  • از نظر کیفیت صدا، اسپاتیفای دست بالاتر را نسبت به اپل موزک دارا می‌باشد.
  • اگر کاربر اپل هستید، یکپارچگی محصولات یکی از مزیت‌هایی است که با خرید اشتراک اپل موزیک داشته باشید.
  • از نظر توصیه موسیقی و تنوع موسیقی هر دو به یک نحو به صورتی عالی عمل کرده‌اند.
  • از نظر UX هر دو به یک اندازه حرفه‌ای هستند.
  • اپل موزیک، برخلاف اسپاتیفای، قابلیت EQ را ارائه نمی‌دهد.
  • نمایش متن آهنگ‌ها در هر دو حالت پرمیوم اسپاتیفای و اپل موزیک وجود دارد.

نتیجه: به طور کلی می‌توان گفت اسپاتیفای سرویس بهتری نسبت به اپل موزیک دارد اما به خاطر داشته باشید که رقابت بسیار تنگاتنگ هست.

چرا اسپاتیفای؟

اسپاتیفای بهترین سرویس پخش موسیقی در جهان شناخته می‌شود. قدرتمندترین ویژگی این سرویس پیشنهادات موسیقی توسط هوش مصنوعی آن که به طرز شگفت‌آوری کاربران را راضی کرده است.

نتیجه

اسپاتیفای بهترین سایت و اپلیکیشن پخش موسیقی می‌باشد. در این مقاله نحوه خرید اکانت اسپاتیفای را شرح دادیم. برای تهیه اکانت پرمیوم اسپاتیفای می‌توانید از طریق مجموعه جک‌بلک با بهایی به صرفه و همراه با گارانتی اقدام نمایید.

کد خبر: ۱۴۹٬۰۸۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha