۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۸
افزایش اعتبارات جاده ای فارس در سال جاری
معاون استاندار فارس خبر داد

افزایش اعتبارات جاده ای فارس در سال جاری

شیراز- معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار فارس از افزایش اعتبارات جاده ای استان برای سال جاری خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از استانداری فارس، محمود رضایی در جلسه شورای هماهنگی ترافیک و کمیسیون ایمنی راه های استان اظهار کرد: تمام عوامل شورای ترافیک استان در نوروز امسال برای افزایش ایمنی و کاهش تصادفات در محورهای استان تلاش کردند اما در این ایام با حجم بالا و افزایش چشمگیر ترددهای جاده ای و حتی درون شهری مواجه بودیم و برخی جاده های استان از حجم تردد اشباع بود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس اظهار کرد: نگاه مثبت و اقدامات دست اندرکاران شورای ترافیک فارس می تواند این استان را به عنوان استان پایلوت در این حوزه در کشور مطرح کند.

رضایی البته ارتقای امکانات سخت افزاری و نرم افزاری استان برای کنترل حوادث راه ها و ارتقای ایمنی در جاده های استان را لازم و ضروری دانست و اظهار کرد: خوشبختانه وضعیت اعتبارات فارس در بحث‌ جاده ها و تکمیل و تجهیز بزرگ های راه های استان از شرایط بهتری نسبت به سال گذشته برخوردار است و اعتبارات این حوزه در سال جاری افزایش محسوسی را تجربه کرده است.

وی از تخصیص اعتبارات مناسب به بزرگراه های فسا به سمت داراب و جهرم به سمت لار و فیروزآباد خبر داد و گفت: تخصیص این اعتبارات به همراه همت و جدیت متولیان بخش اجرا می تواند به اجرای عملیات عمرانی و کاهش قابل توجه تلفات رانندگی در سه محور مذکور تا پایان سال جاری منجر شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار فارس از اعضای شورای هماهنگی ترافیک استان درخواست کرد: در اسرع وقت برنامه یک ساله خود را در راستای کاهش آمار تلفات جاده ای اعلام کرده و اهم اقدامات ضروری خود را در این زمینه مشخص کنند.

رضایی اظهار امیدواری کرد: با اقدامات جهشی و برنامه ریزی اصولی ، در طول سال جاری و در نوروز سال آینده کاهش حوادث و تلفات جاده ای فارس را شاهد باشیم.

کد خبر: ۱۴۹٬۰۴۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha