۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۰
پرداخت ۱۳.۸ هزار میلیارد تومان به حساب سازندگان طرح نهضت ملی مسکن
مدیرعامل بانک مسکن خبر داد

پرداخت ۱۳.۸ هزار میلیارد تومان به حساب سازندگان طرح نهضت ملی مسکن

شایان، مدیرعامل بانک‌ مسکن گفت: تاکنون در طرح نهضت ملی مسکن در مجموع ۱۳ هزار و ۸۶۶ میلیارد تومان به حساب سازندگان واریز شده است.

به گزارش بازار، محمود شایان مدیرعامل بانک مسکن، تازه‌ترین وضعیت افتتاح حساب و واریز وجوه متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن و پرداخت تسهیلات به سازندگان را اعلام کرد.

مدیرعامل بانک مسکن گفت: تاکنون ۴۰۷ هزار و ۴۴۸ نفر در بانک مسکن برای طرح نهضت ملی مسکن حساب افتتاح کردند که از این میزان ۲۳۵ هزار و ۴۰۱ نفر آورده خود را به حساب طرح نهضت ملی مسکن واریز کرده‌اند.

شایان ادامه داد: جمع آورده متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن ۱۴ هزار و ۸۲۳ میلیارد تومان است که از جمع آورده متقاضیان تاکنون ۸ هزار و ۲۵۴میلیاردتومان به حساب سازندگان واریز شده و ۶ هزار و ۵۶۹ میلیاردتومان نیز نزد بانک است تا بنا به درخواست دستگاه‌های متولی به سازندگان پرداخت شود.

وی ادامه داد: از محل تسهیلات نیز تاکنون ۵ هزار و ۶۱۲ میلیاردتومان به حساب سازندگان پرداخت شده است.

مدیرعامل بانک مسکن توضیح داد: تعداد ۱۶ هزار و ۷۰۳ پروژه به تعداد ۲۱۵ هزار و ۳۳۰ واحد به بانک معرفی شد که مبلغ تسهیلات قراردادهای منعقد شده۲۱ هزار و ۸۲۸ میلیاردتومان است.

گفتنی است، طرح نهضت ملی مسکن یکی از طرح‌های دولت سیزدهم در بخش مسکن است که احداث ۴ میلیون واحد مسکونی طی ۴ سال دولت سیزدهم را در برنامه قرار داده است. به گفته وزیر راه و شهرسازی تاکنون عملیات اجرایی بیش از یک میلیون واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن آغاز شده است.

کد خبر: ۱۴۸٬۹۹۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha