۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۸
اختصاص ۱۷۰ میلیون تومان برای آزادی زندانیان اصفهان در سال گذشته
توسط ستاد اجرایی فرمان امام در اصفهان انجام شد؛

اختصاص ۱۷۰ میلیون تومان برای آزادی زندانیان اصفهان در سال گذشته

اصفهان - حاجی رحیمیان، مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) اصفهان گفت: در سال گذشته یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد توسط این نهاد انقلابی اختصاص یافت.

تورج حاجی رحیمیان در گفت و گو با خبرنگار بازار با اشاره به مشارکت های اقتصادی اجتماعی این نهاد انقلابی اظهار داشت: انجام مسئولیت های اقتصادی اجتماعی در کنار فعالیت های جهادی و محرومیت زدایی از جمله اهداف ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) است.

وی با بیان اینکه یکی از سیاست های مهم حکومت کاهش تعداد زندانیان است، ابراز داشت: بر این مبنا ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) هم مشارکت دارد.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) با اشاره به اینکه این نهاد در حال برنامه ریزی و انجام عملیات برای تولید دستبند و پابندهایی است که زندانیان با جرائم کمتر بتوانند با حضور در جامعه در کنار خانواده باشند، تصریح کرد: از طریق این دست بند و پابندها مددجویان زندان کاهش و آنها در محیط زندگی فعالیت داشته ولی تخت نظارت قضایی قرار دارند.

وی با اشاره به حمایت های این نهاد از زندانیان تصریح کرد: ایجاد اشتغال و کمک به خانواده زندانیان از جمله فعالیت های حمایتی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) بوده است.

توزیع ۴۴۳ بسته معیشتی بین خانواده زندانیان
حاجی رحیمیان کمک به تحصیل، معیشت و بهداشت خانواده زندانیان را از جمله فعالیت های ستاد اجرایی در استان اصفهان دانست و افزود: در یک مورد و در شب شهادت حضرت علی(ع) ۴۴۳ بسته معیشتی بین خانواده زندانیان توزیع شد.

وی با اشاره به اینکه در سال گذشته یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال برای آزادی زندانیان غیرعمد توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) اختصاص یافت، تاکید کرد: برای امسال نیز یک میلیارد و ۸۹۰ میلیون ریال برای این مهم اختصاصی می یابد.

ساخت ۱۶ مسجد در استان اصفهان
مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) استان اصفهان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فعالیت های مذهبی این نهاد انقلابی در استان اصفهان تاکید کرد: تاکنون ۱۶ مسجد در سطح استان اصفهان ساخته شده است که این مساجد با توجه به اولویت های مشخص شده ساخته شده است.

کد خبر: ۱۴۸٬۸۲۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha