۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۶
بررسی لپ تاپ Inspiron ۱۵ ۳۵۰۵ دل به روایت مقداد آی تی

بررسی لپ تاپ Inspiron ۱۵ ۳۵۰۵ دل به روایت مقداد آی تی

لپ تاپ Inspiron ۱۵ ۳۵۰۵ یک محصول اداری ساده است که در فرم فاکتور ۱۵.۶ اینچی روانه بازار شده است.

به گزارش بازار، لپ تاپ Inspiron ۱۵ ۳۵۰۵ یک محصول اداری ساده است که در فرم فاکتور ۱۵.۶ اینچی روانه بازار شده است. این لپ تاپ نسبت نسخه ۳۵۰۱ از نظر فیزیکی مشخصات یکسانی دارد. تست‌ها نشان داده است که با یک پردازنده رایزن ۵ روبرو هستیم و قیمت آن هم در بازارهای جهانی از ۴۵۰ دلار شروع می‌شود. از رقبای این دستگاه هم می‌توانیم به لپ تاپ ایسر اشاره کنیم. در ادامه بیشتر به این لپ تاپ پرداخته و مشخصات فنی و ظاهری آن را از دیدگاه‌های مختلف بررسی خواهیم کرد. شما برای خرید لپ تاپ با مناسب ترین قیمت می‌توانید به مقداد آی تی مراجعه کرده و انتخابی عالی برحسب بودجه و مشخصات مورد نیاز خود داشته باشید.

طراحی و بدنه

کمپانی پنل از یک بدنه باریک و مشکی مات همراه با سطوح پلاستیکی زبر برای این محصول استفاده کرده است و از نظر کیفیت ساخت هم هیچ نقصی در آن وجود ندارد. با این حال، اگر در مورد استحکام لپ تاپ بیشتر صحبت کنیم، هنوز فضایی برای بهبود اجساس می‌شود. واحد پایه این تاپ بیش از حد مستعد پیچ خوردن گوشه‌ها است و شاسی هم تحت فشار مستقیم قرار می‌گیرد. باتری در این لپ تاپ حالت ساده‌ای دارد و قطعات پس از برداشته صفحه پایین، قابل دسترسی خواهند بود. اگرچه، سیستم لپ تاپ دل از سه پورت USB استفاده کرده است و تنوع لازم برای کارهای دانشگاهی و کاری شما را فراهم می‌کند.

امکان اتصال مانیتور خارجی هم به واسطه پورت HDMI فراهم شده است و می‌توانید از اسلات کارت حافظه هم استفاده کنید. این سیستم کمی کند عمل می‌کند و نمی‌توانیم به آن اعتماد کنیم. سرعت انتقال وای فای در این محصول خوب است و در شرایط ایده‌آل می‌تواند بیشتر قابل قبول باشد. اگر هیچ دستگاه دیگری به وای فای متصل نباشد و فاصله بین لپ تاپ و مودم هم کم باشد، بیشترین میزان سرعت را با توجه به این مشخصات لپ تاپ دل می‌توانید داشته باشید. این محصول در مقایسه با مشخصات لپ تاپ ایسر هم رده با آن، کمی کندتر است و دلیل آن هم کاملا مشخص است. ماژول وای فای نصب شده در ان تنها از نرخ انتقال ۴۳۳ مگابیت بر ثانیه پشتیبانی می‌کند.

دستگاه‌های ورودی

در این لپ تاپ، کلیدهای صاف و زیر صفحه کلید را می‌بینیم که از سبک چیکلت پشتیبانی کرده و بدون نور پس زمینه ارائه شده است. حرکت کم عمقی را در لپ تاپ مشاهده می‌کنیم و نقاط حرکت مشخصی را می‌توانید داشته باشید. بازخورد لپ تاپ هم به‌طور کلی مناسب است، اما دل می‌توانست که عملکرد بهتری هم داشته باشد. به‌طور کلی، دل صفحه کلیدی را فراهم کرده است که برای استفاده روزمره مناسب است و جلوه‌گری آن را بیشتر می‌توانید از لبه‌ها تماشا کنید. یک کلیک پد چند لمسی در این محصول می‌بینیم که با سطح صاف و ویژگی‌های ناب در اختیار شما قرار می‌گیرد.

این پد جایگزینی برای موس بوده و نرخ پاسخ‌گویی آن حتی تا گوشه‌ها نیز فراهم شده است. این پد کم عمق بوده و نقطه تحریک خوبی را مشخص کرده است. این محصول را می‌توانید با مشخصات لپ تاپ ایسر مقایسه کرده و برحسب سطح نیاز و بودجه خود یکی از موارد را انتخاب کنید. خرید لپ تاپ با مناسب ترین قیمت از طریق مقداد آی تی برای شما فراهم شده است و امکان مقایسه به‌دلیل تنوع بالای محصولات هم در این برند وجود دارد. فراموش نکنید که این لپ تاپ از جمله محصولات مقرون به صرفه و ارزشمند کمپانی دل است و مشخصات لپ تاپ دل Inspiron ۱۵ ۳۵۰۵ هم همه چیز را به خوبی برای شما اثبات می‌کند.

بررسی لپ تاپ Inspiron ۱۵ ۳۵۰۵ دل به روایت مقداد آی تی

صفحه نمایش

کنتراست صفحه نمایش این محصول بالا است و می‌توانید از رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل آن به خوبی استفاده کنید. روشنایی ۲۳۱.۴ در این لپ تاپ بسیار کم است و با توجه به استاندارد ۳۰۰ نیت، نمی‌توانیم نمره خوبی به این مشخصات لپ تاپ دل بدهیم. سوسو زدن خاصی در صفحه نمایش وجود ندارد و دل موفق شده است که کیفیت محصول را همچنان در رده بالایی از کیفیت نگه دارد. دقت رنگ صفحه نمایش هم در کارخانه بسیار خوب عمل کرده است و رنگ‌ها فقط کمی از مقادیر ایده‌آل خودشان فاصله دارند. این روند با چشم غیر مسلح قابل تشخیص نیست و حتی می‌توانید با کالیبره کردن نمایشگر، دقت را تا حد زیادی افزایش دهید.

صفحه نمایش از رنگ آبی مناسبی برخوردار است و در هنگام اجرای برنامه‌های گرافیکی، به‌خوبی می‌توانید تفاوت جزئی بین رنگ‌ها را نیز داشته باشید. پنل IPS زاویه دید خوبی دارد و از هر موقعیتی خوانایی خوبی دارد. محتوا صفحه نیز در فضای باز قابل تشخیص است، البته مشروط بر اینکه نور خورشید خیلی روشن نباشد.

سطح عملکرد

مشخصات لپ تاپ دل Inspiron ۱۵ ۳۵۰۵ نشان می‌دهد که این محصول تنها برای استفاده در دفاتر کاری و گشت و گذار در وب مناسب است. در شرایط تست، این لپ تاپ نمی‌تواند پروفایل قدرت لازم را داشته باشد. ما از حداکثر میزان عملکرد استفاده کرده و دانستیم که توان آن تنها می‌تواند به سطح ۲۵ و ۳۰ وات برسد.

پردازنده

این لپ تاپ از پردازنده Ryzen ۵ ۳۴۵۰U استفاده می‌کند که مجهز به یک پردازنده چهار هسته بوده و کلاک پایه ۲.۱ گیگاهرتزی دارد. شما می‌توانید از طریق توربو قادر به تنظیم سرعت کلاس هم باشید و آن را تا ۳.۵ گیگاهرتز افزایش دهید. سیستم چند رشته‌ای هم به هسته این اجازه را می‌دهد که دو رشته را به‌صورت همزمان پردازش کند. در طول عملیات چند هسته، این محصول قادر است که برای مدت کوتاهی، با فرکانس ۳ تا ۳.۱ گیگاهرتز کار کند. کلاک سی پی یو متعاقبا می‌تواند محدوده ۲.۸ تا ۲.۹ گیگاهرتز را نیز طی کند. در بنچمارک تک هسته‌ای هم فرکانس ۱.۵ تا ۳.۵ گیگاهرتز برای آن به دست آمد.

هنگام تست این محصول در حالت باتری، پردازنده مرکزی به سرعت کلاک ۲.۴ تا ۳.۱ گیگاهرتز در حالت چند رشته‌ای و ۱.۴ تا ۲.۴ گیگاهرتز در حالت تک رشته‌ای دست پیدا می‌کند. سنجش بنچمارک چند هسته‌ای را به مدت ۳۰ دقیقه در یک حلقه اجرا کردیم تا بدانیم که سی پی یو در حالت توربو می‌تواند فعال باشد یا خیر. نتایج تست مشخصات لپ تاپ دل نشان می‌دهد که توربو تنها ۲ الی ۳ دقیقه فعال است و پس از آن، سی پی یو با سرعت نزدیک کلاک پایه کار می‌کند.

بررسی لپ تاپ Inspiron ۱۵ ۳۵۰۵ دل به روایت مقداد آی تی

عملکرد سیستم

سیستم کاملا روان و پاسخگو کار می‌کند. ما هیچ مشکل خاصی در این زمینه نمی‌بینیم. APU به‌صورت یکپارچه عملکرد کافی را برای استفاده در سطح اداری و وب فراهم کرده است. این سیستم همچنین می‌تواند نتایج PC Mark خوبی هم داشته باشد. رم نصب شده می‌تواند با فرکانس ۲۴۰۰ مگاهرتز کار کند. چرا که APU از فرکانس حافظه بالاتر پشتیبانی نمی‌کند. بنابراین، نرخ انتقال حافظه کمتر از لپ تاپ‌های مشابهی مانند Litebook A۳۵۱۰ فوجیتسو خواهد بود. حتی اگر نگاهی به مشخصات لپ تاپ ایسر بیندازید، این میزان کاهش عملکرد در مدل‌های مختلف آن هم دیده می‌شود.

خرید لپ تاپ با مناسب ترین قیمت از مقداد آی تی

شما کاربران عزیز می‌توانید لپ تاپ‌های عالی را با تنوع خوب از مقداد آی تی پیدا کنید. در این سایت، مناسب‌ترین قیمت‌ها را دریافت کرده و می‌توانید با یک مقایسه دقیق بین گزینه‌های مدنظر خود، در نهایت به انتخاب نهایی خود برسید. لپ تاپ دل Inspiron ۱۵ ۳۵۰۵ گزینه خوبی است که می‌توانید به سراغش رفته و حداقل برای کارهای ساده خانگی خود از آن بهره ببرید. مشخصات لپ تاپ دل Inspiron ۱۵ ۳۵۰۵ را با دیگر گزینه‌ها مانند لپ تاپ ایسر بررسی کرده و در نهایت به گزینه نهایی دست پیدا کنید.

لپ تاپ‌های رده بالا هم در مقداد آی تی لیست شده است و می‌توانید محصولاتی از کمپانی اپل و ایسوس را انتخاب کنید. مک بوک پرو و مک بوک ایر در کنار لپ تاپ‌های گیمینگ ایسوس یکی از برترین گزینه‌های بازار هستند و می‌توانید در صورت نیاز به سراغ خرید آن‌ها بروید. مقداد آی تی شرایط لازم برای خرید همراه با گارانتی و تحویل زود هنگام را برای شما فراهم کرده است.

کد خبر: ۱۴۸٬۷۲۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha