۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۳
فروشگاه صنایع دستی در تمامی شهرستان های سیستان و بلوچستان ایجاد شود
استاندار سیستان و بلوچستان:

فروشگاه صنایع دستی در تمامی شهرستان های سیستان و بلوچستان ایجاد شود

زاهدان - استاندار سیستان و بلوچستان گفت: فروشگاه ها و نمایشگاه های دائمی صنایع دستی باید در تمامی شهرستان های استان ایجاد شود.

حسین مدرس خیابانی در گفت و گو با خبرنگار بازار، اظهار داشت: استان سیستان و بلوچستان دارای ظرفیت های عظیم و بی نظیری در حوزه های مختلف از جمله صنایع دستی است که می‌تواند به توسعه استان و معیشت خانوارها کمک به سزایی کند.

وی با تاکید براینکه باید به ظرفیت‌هایی استان سیستان و بلوچستان در زمینه های مختلف افزوده شود، گفت: طبق نظر کارشناسان صنایع دستی با کارآفرینی، نوآوری و ایجاد فرصت‌های شغلی جدید بر رشد اقتصادی اثر می‌گذارد.

استاندار سیستان و بلوچستان با تاکید بر اینکه فروشگاه ها و نمایشگاه های دائمی صنایع دستی باید در تمامی شهرستان های استان ایجاد شود، ادامه داد: در همین راستا ارتباط بین مدیران دستگاه‌های اجرایی سیستان و بلوچستان باید تقویت شود.

وی با اشاره به اینکه یکی ازسیاست‌های اجرایی دولت سیزدهم برای ایجاد اشتغال دراستان سیستان و بلوچستان استفاده از اشتغال‌های خرد و خانگی است، تصریح کرد: صنایع دستی سیستان وبلوچستان از اصیل ترین و زیباترین هنرهای دستی جهان است که می توان با برنامه ریزی مناسب از این ظرفیت بی نظیر استفاده کرد.

کد خبر: ۱۴۸٬۷۱۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha