۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۳
ایسوس ۲۰ لپ تاپ گیمینگ جدید با تراشه AMD Ryzen ۶۰۰۰ را به بازار معرفی کرد

ایسوس ۲۰ لپ تاپ گیمینگ جدید با تراشه AMD Ryzen ۶۰۰۰ را به بازار معرفی کرد

ایسوس به تازگی مجموعه بزرگی از لپ تاپ‌های جدید خود را معرفی کرده است. این لپ تاپ‌ها تنوع بسیار خوبی دارند و از گزینه‌های خانگی و قابل تبدیل به تبلت گرفته تا لپ تاپ‌های گیمینگ را شامل می‌شوند.

به گزارش بازار، ایسوس به تازگی مجموعه بزرگی از لپ تاپ‌های جدید خود را معرفی کرده است. این لپ تاپ‌ها تنوع بسیار خوبی دارند و از گزینه‌های خانگی و قابل تبدیل به تبلت گرفته تا لپ تاپ‌های گیمینگ را شامل می‌شوند. از بین ۲۰ لپ تاپی که معرفی شده‌اند، همگی بخشی از سری راگ لپتاپ ایسوس هستند و پردازنده‌های جدید رایزن ۶۰۰۰ کمپانی AMD هم در آن‌ها به کار رفته است. به‌همین دلیل است که در این مطلب قصد داریم نگاهی گذرا به این لپ تاپ‌ها انداخته و ببینیم که چه برتری خاصی می‌توانند نسبت به لپتاپ لنوو و لپتاپ اچ پی در کنار برندهای دیگر داشته باشند. ایسوس تنوع لپتاپ‌های خود را به یکباره بیشتر کرده است و با معرفی ۲۰ لپ تاپ گیمینگ، سعی دارد که این تنوع را بالاتر هم ببرد.

این مجموعه لپتاپ ایسوس طیف وسیعی از مدل‌ها را پوشش داده و سعی کرده است که مشخصات فنی متنوعی را نیز به‌همراه داشته باشد. این لپ تاپ‌ها در حال حاضر برای فروش در دسترس هستند، اگرچه، با توجه به وضعیت فعلی بازار، به احتمال زیاد برخی از آن‌ها به سرعت هم فروخته خواهد شد و قیمت خوبی نسبت به لپتاپ لنوو و لپتاپ اچ پی دارند. لپ تاپ‌ها به خطوط تولید مختلفی تقسیم بندی می‌شوند و که ایسوس معمولا چنین کاری را انجام می‌دهد. بنابراین، برخی از نام‌های بزرگ بازگشته است و از جمله آن‌ها می‌توانید راگ زفیروس و همچنین راگ استریکس اشاره کنیم.

همه این مجموعه لپ تاپ‌ها دارای پردازنده‌های موبایل AMD هستند و دامنه بسیار زیادی را نیز تشکیل می‌دهند. طیف گسترده‌ای از پردازنده‌های گرافیکی مخصوص لپ تاپ سری RTX ۳۰۰۰ را هم داریم که این دستگاه‌ها را برای اجرای بازی‌های متنوع بسیار جذاب‌تر می‌کنند. یک دستگاه گرافیکی خارج از محدوده AMD هم داریم که محصول مناسبی برای کارهای ساده‌تر مانند فضای دانشگاه یا محل کار خواهد بود. این لپ تاپ برای اجرای برنامه‌های گرافیکی و انجام برخی از کارها عالی خواهد و می‌توانید به سراغش بروید. ما در ادامه نگاه دقیق‌تری به تمام مدل‌های مختلف می‌اندازیم.

لپ تاپ‌های متنوع ایسوس

چهار لپتاپ ایسوس با نام ROG Flow X۱۳ عرضه شده است. این گزینه‌هایی نوت بوک‌هایی هستند که صفحه نمایش ۱۳.۴ اینچی دارند و لولاهای چرخشی ۳۶۰ درجه به‌همراه دارند. می‌توانید از صفحه نمایش لمسی LCD این دستگاه استفاده کنید. اگرچه، این لپ تاپ‌ها ابعاد کوچک‌تری به‌همراه دارند و با قابلیت تبدیل به تبلت هم در اختیار شما خواهند بود. همچنان این گزینه‌ها دارای مجموعه‌ای از مشخصات مناسب هستند و می‌توانید با پشتیبانی از بازی آن‌ها را داشته باشید. از نظر مشخصات فنی، این چهار لپ تاپ تنوع بسیار خوبی دارند و شباهت آن‌ها نسبت به همدیگر هم دیده می‌شود. نوت بوک بالارده با پردازنده Ryzen ۹ ۶۹۰۰HS عرضه شده است و کارت گرافیک لپ تاپ را هم RTX ۳۰۵۰ Ti تشکی می‌دهد.

وضوح صفحه نمایش در این لپ تاپ ۱۹۲۰ در ۱۲۰۰ پیکسل بوده و نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتزی هم یکی از گزینه‌های جالب برای شما خواهد بود. همچنین، باید بگوییم که ۳۲ گیگابایت حافظه LPDDR۵ هم در کنار یک SSD یا ظرفیت ۱ ترابایتی داریم که روند استفاده از لپ تاپ را بسیار ساده‌تر از گذشته خواهد کرد. بهتر است بدانید که یکی از لپ تاپ‌ها هم رزلوشن ۳۸۴۰ در ۲۴۰۰ پیکسل دارد، اما نرخ تازه‌سازی آن بالاتر از ۶۰ هرتز افزایش پیدا نمی‌کند. بودجه محوترین مدل از این چهار مدل، با پردازنده Ryzen ۷ ۶۸۰۰HS و گرافیک یکپارچه رادئون همراه شده است که همچنان گزینه میان‌ رده‌ای با قابلیت‌های جذاب است.

ایسوس ۲۰ لپ تاپ گیمینگ جدید با تراشه AMD Ryzen ۶۰۰۰ را به بازار معرفی کرد

لپ تاپ‌های سری ROG Zephyrus

دو لپتاپ ایسوس دیگر را هم باید به خط تولید زفیروس G۱۴ اضافه کنیم. این لپ تاپ‌ها ۱۴ اینچی هستند و با نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتزی در اختیار شما قرار می‌گیرند. رزولوشن این لپ تاپ‌ها هم ۲۵۶۰ در ۱۶۰۰ تعیین شده است. نسخه بهتر این لپ تاپ از پردازنده AMD Ryzen ۹ ۶۹۰۰HS استفاده می‌کند و کارت گرافیک Radeon RX ۶۸۰۰S هم در آن به کار رفته است. حافظه رم آن هم ۳۲ گیگابایتی است و در کنار آن یک ترابایت حافظه سریع SSD هم خواهیم داشت. شما می‌توانید مدل دوم را با مشخصات نسبتا پایین‌تری دریافت کنید. اما بیاد داشته باشید که این لپ تاپ هم در سری راگ زفیروس بوده و همچنان برای هر نوع بازی مناسب است.

لپ تاپ‌های این سری بهتر از لپتاپ لنوو و لپتاپ اچ پی در حوزه بازی ظاهر شده‌اند و از اول هم می‌دانستیم که ایسوس سابقه درخشانی در ساخت لپ تاپ‌های ویژه گیمینگ دارد. به‌همین دلیل، گیمرها می‌توانند این لپ تاپ‌های جدید را با قیمت مناسب تهیه کرده و از قابلیت‌های ناب آن استفاده کنند. لپ تاپ‌های جدید نسبت به گذشته بهینه‌تر شده‌اند و بازی‌های جدید را با نرخ فریم و کیفیت بهتری می‌توانند اجرا کنند.

قدرت و کارایی بالا در لپ تاپ‌های جدید

فقط یک لپ تاپ با نام ROG XG Mobile هم روانهبازار شده است که یک نوت سبک وزن بوده و با واحد گرافیکی خارجی در اختیار شما قرار می‌گیرد. این کارت گرافیک Radeon RX ۶۸۵۰M XT نام دارد که حافظه اختصاصی آن هم ۱۲ گیگابایتی است. این مدل به‌طور بالقوه می‌تواند قدرت گرافیکی جدی و نابی را برای گیمرها فراهم کند. این سطح از آمادگی و قدرت برای یک لپ تاپ عالی است و می‌تواند همان تجربه گیمینگ در کامپیوترهای گیمینگ ا برای شما داشته باشد. هیچ اطلاعاتی هنوز در مورد پردازنده این دستگاه ارائه نشده است و با نزدیک شدن به عرضه می‌توانیم اطلاعات کامل‌تری دریافت کنید.

سری راگ زفیروس جی ۱۵ را هم داریم که با دو لپ تاپ در این بین حضور دارد. آن‌ها صفحه نمایش ۱۵.۶ اینچی داشته و با کیفیت عالی WQHD و نرخ تازه‌سازی ۲۴۰ هرتزی در اختیار شما خواهد بود. مشتریان می‌توانند از بین پردازنده‌های Ryzen ۹ ۶۹۰۰HS و همچنین Ryzen ۷ ۶۸۰۰HS انتخاب کنند. این لپ تاپ‌ها به ترتیب، پردازنده گرافیکی RTX ۳۰۷۰ Ti و RTX ۳۰۶۰ را در بدنه خود جای داده‌اند و می‌توانند به شکل بهینه‌تری بازی‌های مدنظر شما را اجرا کنند. هر دو گزینه دارای حافظه DDR۵ بوده و حافظه SSD را هم در اختیار شما می‌گذارند.

ایسوس ۲۰ لپ تاپ گیمینگ جدید با تراشه AMD Ryzen ۶۰۰۰ را به بازار معرفی کرد

لپ تاپ‌های قدرتمند ایسوس

لپتاپ ایسوس راگ زفیروس دو ۱۶ را هم در این لیست داریم که قدم در راه لپ تاپ‌های قدرتمندتر می‌گذارد. پنل این محصول ۱۶ اینچی است و کیفیت WQXGA را به‌همراه دارد. رزولوشن آن در حد ۲۵۶۰ در ۱۶۰۰ پیکسل است و نرخ تازه‌سازی ۱۶۵H را فراهم کرده است. این لپ تاپ یک پنل لمسی ۱۴ اینچی هم دارد که بسیار جالب ظاهر می‌شود. این لپ تاپ عجیب و غریبی است که با تمام مدل‌های لپتاپ لنوو و لپتاپ اچ پی متفاوت است. می‌توانید تنظیمات صفحه نمایش دوگانه را در آن دریافت کرده و برخی از بهترین مشخصات را داشته باشید. پردازنده Ryzen ۹ ۶۹۰۰HX و پردازنده گرافیکی RTX ۳۰۸۰ Ti هم در این لپ تاپ به کار رفته است که اجرای بازی‌ها را بسیار بهینه‌تر خواهد بود.

همراه با مشخصات نسبتا مشابه، به لپتاپ ایسوس ROG Strix G۱۷ و G۱۵ می‌رسیم. گزینه ۱۷ اینچی از پنل WQHD استفاده کرده و نرخ تازه‌سازی آن هم ۲۴۰ هرتز عنوان شده است. گزینه G۱۵ هم دارای صفحه نمایش ۱۵.۶ اینچی بوده و تا ۱۶۵ هرتز می‌تواند نرخ تازه‌سایز داشته باشد. پردازنده‌ مرکزی هم به ترتیب Ryzen ۹ ۶۹۰۰HX و Ryzen ۷ ۶۸۰۰H تعیین شده است و در کنار پردازنده گرافیکی RTX ۳۰۷۰ Ti و RTX ۳۰۶۰ ساده‌تر در اختیار شما قرار می‌گیرد. همه لپ تاپ‌های اضافه شده به کاتالوگ ایسوس با ویندوز ۱۱ هوم قابلیت اجرا دارند و می‌توانید از حافظه رم DDR۵ و حافظه SSD از پیش نصب شده استفاده کنند. لیست لپ تاپ‌ها برای اولین‌بار توسط Guru۳D ارائه شده بود و سعی کردیم که اطلاعات خوبی در این زمینه به شما ارائه کنیم.

خرید لپ تاپ از مقداد آی تی

مقداد آی تی شرایط بسیار ایده‌ آلی را برای شما فراهم کرده است تا به سراغ خرید لپتاپ ایسوس و برندهای دیگر رفته و برحسب نیاز خود گزینه‌های جالبی را داشته باشید. لپ تاپ‌های گیمینگ ارائه شده در مقداد آی تی قدرت لازم برای اجرای عالی بازی‌های AAA را دارند و برحسب بودجه می‌توانید به سراغ‌شان بروید.

کد خبر: ۱۴۸٬۶۴۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha