۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۳
شاخص‌های سنجش واقعی تر شود | عدم بازگویی مشکلات بودجه همدان را کاهش داد
در گفتگو با بازار مطرح شد؛

شاخص‌های سنجش واقعی تر شود | عدم بازگویی مشکلات بودجه همدان را کاهش داد

همدان- حاجی بابایی، رئیس کمیسیون بودجه و محاسبات مجلس بابیان اینکه شاخص های سنجش در همدان باید واقعی تر شود، از تخصیص دوهزار و ۵۰۰میلیارد تومان اعتبار رفع تنش آبی به شهرهای زیر۲۰هزار نفر کشور خبر داد.

حمیدرضا حاجی بابایی در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به بودجه یک هزار و ۹۰۰ میلیارد تومانی استان همدان گفت: عدم بازگویی مشکلات از سوی مدیران استانی موجب شد تا رقم بودجه تخصیصی به استان همدان در مقایسه با دیگر استان های پیرامونی ناچیز شود.

وی با تاکید بر اینکه شاخص های سنجش در استان همدان باید واقعی تر شود، عنوان کرد: به عنوان مثال همدان از استانهایی است که در موضوع آب روستایی با مشکلاتی مواجه است و این مشکلات باید در وزارت خانه متبوع به درستی مطرح و موشکافی شود.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: مدیران عالی رتبه کشوری باید بدانند که روستاهای همدان امسال با چه مشکلاتی در بحث آبرسانی مواجه هستند و این موارد باید بیش از پیش گزارش شود.

حاجی بابایی عنوان کرد: وقتی شهر همدان تشنه است چطور می توان مدعی شد که روستاهای استان در موضوع آب بدون مشکل هستند.

سه هزارو ۵۰۰میلیارد تومان اعتبار به منظور محرومیت زدایی در کشور در نظر گرفته شده ضمن اینکه در راستای رفع تنش آبی نیز دو هزار و ۵۰۰میلیارد تومان به شهرهای زیر۲۰هزار نفر کشور تخصیص خواهد یافت

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگر سخنانش به موضوع آبرسانی به روستاهای محروم و قرارداد منعقد سپاه و وزارت نیرو اشاره و عنوان کرد: در همین راستا سه هزارو ۵۰۰میلیارد تومان اعتبار به منظور محرومیت زدایی در کشور در نظر گرفته شده ضمن اینکه در راستای رفع تنش آبی نیز دو هزار و ۵۰۰میلیارد تومان به شهرهای زیر۲۰هزار نفر کشور تخصیص خواهد یافت.

حاجی بابایی همچنین ضمن اشاره به تنش آبی موجود در استان و شهر همدان اعلام کرد: در صورت اتصال تالوار به همدان و برخورداری شهر از این منبع آبی نیز همدان همچنان با مشکلات عدیده در این خصوص مواجه است و این آب تنها کفاف تشنگی تابستان امسال را میدهد.

مسیر گردشگری امامزاده محسن، جورقان،ارزانفود و ابرو به کلکتور اصلی شهر متصل شوند
وی در ادامه بر مجتمع شدن آب های روستایی تاکید کرد: در بحث ایجاد تأسیسات، شبکه های جمع آوری فاضلاب و تصفیه خانه ها نیز باید مسیر گردشگری امامزاده محسن، جورقان،ارزانفود و ابرو هر چه سریعتر به کلکتور اصلی شهر متصل شوند.

نماینده مردم همدان در مجلس همچنین تاکید کرد: در موضوع ایجاد تأسیسات فاضلاب نیز باید در جورقان، فامنین و قهاوند انقلابی بزرگ ایجاد شود.

حاجی بابایی با بیان اینکه هرچقدر مسئولان کشوری به نیاز استان همدان پی ببرند امکان جذب اعتبارات مورد نیاز تقویت می شود، گفت: باید با تغییر دیدگاه ظرفیت های خوبی را برای استان همدان ایجاد کرد.

کد خبر: ۱۴۸٬۵۶۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha