۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۳
پرچم ساحلی

پرچم ساحلی

حتما شما هم می دانید که همه کسب و کارها برای شناخته شدن و رونق گرفتن نیاز به تبلیغات دارند.

به گزارش بازار، حتما شما هم می دانید که همه کسب و کارها برای شناخته شدن و رونق گرفتن نیاز به تبلیغات دارند. منظور از تبلیغات صرفا ذکر نام یک شرکت، مجموعه یا محصول در پیام های بازرگانی تلویزیون و رادیو نیست؛ بلکه تبلیغات به همه روش های رسانه ای و غیر رسانه ای گفته می شود که به صورت کاملا غیر مستقیم در ذهن مخاطب نقش بسته و او را به خرید یک کالا یا خدمات ترغیب می کند. امروزه یکی از روش های موثر و پرطرفدار برای تبلیغ کسب و کار، پرچم های ساحلی هستند. در ادامه به معرفی پرچم ساحلی، طرز ساخت، قیمت و نحوه تهیه پرچم ساحلی اشاره می شود. با ما همراه باشید.

پرچم ساحلی چیست؟

پرچم ساحلی یکی از روش های تبلیغاتی است که بسیاری از شرکت ها و سازمان ها از آن برای معرفی خود به مردم استفاده می کنند. معمولا روی پرچم های ساحلی لوگوی شرکت و نام آن ذکر شده و پرچم در محلی قرار داده می شود که در معرض دید باشد و توجه مردم را جلب کند. افرادی که صاحب کسب و کاری هستند و دوست دارند نام آن ها شناخته شده و در میان رقبا پررنگ تر دیده شوند، می توانند با خرید پرچم ساحلی سریع تر به هدف خود برسند. در واقع پرچم ساحلی کمک می کند تا مردم با مجموعه شما بیشتر آشنا شده و نام شرکت را ساده تر به خاطر بسپارند.

انواع پرچم ساحلی

پرچم ساحلی تبلیغاتی دارای دو گونه پرچم ساحلی بادبانی و پرچم ساحلی قطره ای است که از لحاظ ظاهری کمی با هم تفاوت دارند. پرچم ساحلی بادبانی همانطور که از نامش پیداست، شبیه به بادبان قایق است و به طور استاندارد ۳ متر ارتفاع دارد. کاربرد این نوع پرچم ساحلی تبلیغاتی معمولا در مسابقات ورزشی مثل والیبال ساحلی و موج سواری است. پرچم ساحلی قطره ای شکلی شبیه به قطره دارد و می توان آن را هم در فضای باز و هم در فضای بسته مثل مراکز خرید و فروشگاه ها و سالن های همایش به کار گرفت.

هر یک از انواع پرچم های ساحلی رنگ ها و اندازه های گوناگونی دارند و مشتری می تواند طبق نیاز خود ابعاد خاصی را انتخاب کرده و سفارش چاپ لوگو بدهد. هوشمندی و خلاقیت در چاپ پرچم ساحلی یکی از عواملی است که می تواند در جلب توجه مشتری مفید بوده و او را نسبت به دیدن برند یا شرکت شما از میان چندین برند، حساس تر کند.

چرا باید از پرچم ساحلی استفاده کنیم؟

اگر پرچم ساحلی طراحی و لوگوی جذابی داشته باشد و در محل مناسبی نصب شود، تاثیر باورنکردنی بر شهرت کسب و کار شما خواهد داشت. پرچم های ساحلی با طرح ها و رنگ های خود در ناخودآگاه مخاطب ثبت شده و انتخاب های بعدی او را به نفع شما تعیین می کنند. کشورهای غربی و اروپایی کاملا به اهمیت استفاده از پرچم تبلیغاتی ساحلی آشنا بوده و آن را برای رونق مشاغل خود به کار می برند.
ورودی نمایشگاه های بین المللی، سالن های تشریفات، پیست های اسکی، سالن های ورزشی، مراکز تجاری بزرگ و فروشگاه های زنجیره ای بهترین اماکن برای نصب پرچم ساحلی تبلیغاتی هستند؛ زیرا در این محل ها همواره رفت و آمد زیاد است و احتمال دیده شدن برند شما بیشتر می شود. پس اگر قصد جدی برای مطرح شدن و کسب جایگاه در بین رقبای خود را دارید هر چه زودتر نسبت به سفارش و خرید پرچم ساحلی اقدام کنید.

انجام تبلیغات از طریق پرچم تبلیغاتی ساحلی از روش های نوین بازاریابی است که بر پایه ویژگی های روانشناختی انسان ابداع شده است. زمانی که یک مشتری به طور مداوم نام، لوگو و برند شرکت شما را ببیند، اسم شرکت به تدریج در خاطر او ثبت شده و نهایتا منجر می شود زمانی که بین چند برند مردد است، به صورت پیشفرض محصول شرکت شما را انتخاب کند. این تاثیر شگفت انگیزی است که پرچم های تبلیغاتی ساحلی در کنترل تصمیمات مشتریان دارند.

پرچم ساحلی چطور ساخته می شود؟

چاپ لوگو و نام شرکت به صورت دیجیتال روی پارچه فلامنته انجام می گیرد؛ چرا که این پارچه ها قابل شستشو بوده و در برابر وزش باد، نور خورشید، برف و باران مقاومت بالایی دارند. چاپ پرچم ساحلی ممکن است حدود ۳ الی ۵ روز به طول بیانجامد. این پرچم ها با توجه به درخواست مشتری یا نسبت به محیطی که قرار است در آن قرار بگیرند ابعاد مختلفی دارند اما اندازه استاندارد و معمول آن ها ۲۷۰*۷۰ سانتی متر است.

پرچم ساحلی به وسیله پایه ای از جنس آلومینیوم در محل نصب می شود. میله پرچم ساحلی تبلیغاتی حدود ۳۵۰ سانتی متر طول دارد و از استحکام بالایی برخوردار است. طراحی پرچم ساحلی جذاب و زیبا در تبلیغات اهمیت بسیار زیادی دارد و تنوع رنگ ها و نقش ها سبب می شود تا پرچم تبلیغاتی ساحلی شما زودتر در خاطر بینندگان نقش ببندد.

پرچم ساحلی

قیمت پرچم ساحلی

قیمت پرچم ساحلی با توجه به ابعاد و جنس پارچه مورد استفاده در ساخت پرچم ساحلی متغیر است و طیف وسیعی از قیمت ها را شامل می شود؛ علاوه بر این قیمت پرچم ساحلی به انجام اعمال اضافه برروی پرچم نیز بستگی دارد. به طور کلی برای اطلاع از قیمت ها و خرید پرچم ساحلی می توان به شیوه حضوری و مجازی اقدام کرد. دقت داشته باشید که استفاده از پرچم ساحلی به معنای بالا بردن شهرت و اعتبار کسب و کار شماست بنابراین هرچقدر برای این کار هزینه کنید قطعا نتیجه مطلوبی از آن دریافت خواهید کرد.

سایز پرچم ساحلی

اندازه پرچم ساحلی کاملا انعطاف پذیر است و مشتری می تواند طبق خواسته خود اندازه های دلخواه را برای چاپ پرچم بیان کند؛ اما به طور کلی سایزهای استاندارد جهت ساخت پرچم ساحلی به شرح زیر هستند:

  • پرچم ساحلی قطره ای همراه با میله مخصوص و پایه گرانولی سنگین: ۳ متر
  • پرچم ساحلی بادبانی همراه با میله مخصوص و پایه گرانولی سنگین: ۳ متر
  • پرچم ساحلی هلالی همراه با میله مخصوص و پایه گرانولی سنگین: ۳ متر
  • پرچم ساحلی بادبانی همراه با میله مخصوص و پایه گرانولی سنگین: ۲.۵ متر
  • پرچم ساحلی بادبانی همراه با میله مخصوص و پایه مخزنی سنگین: ۲.۵ متر

پرچم ساحلی ارزان

پرچم ساحلی یکی از ابزارهای تبلیغاتی پرطرفدار و سودبخش برای رونق کسب و کار است. اگر شما هم قصد دارید برای معرفی شرکت یا مجموعه خود از پرچم ساحلی استفاده کنید و ترجیح می دهید هزینه زیادی را برای این کار صرف نکنید، ما یک پیشنهاد ویژه برایتان داریم. شما می توانید با مراجعه به وبسایت چاپ پرچم بارنگ انواع پرچم های ساحلی با کیفیت را با قیمت به صرفه و ارزان خریداری کنید. قیمت های ارائه شده در بارنگ نسبت به کیفیت بالای محصولات و جنس مرغوب پرچم ها، قیمتی بسیار پایین است و شما را راضی خواهد کرد.

پرچم ساحلی

سخن پایانی

با توجه به افزایش تقاضای پرچم های ساحلی، امروزه تولیدی های پرچم به تعداد زیاد و در اکثر نقاط شهرها مشغول فعالیت هستند. همین مسئله اهمیت استفاده از پرچم ساحلی را در تبلیغات و توسعه کسب و کار نشان می دهد. گروه تولیدی بارنگ یکی از با سابقه ترین شرکت ها در زمینه طراحی، چاپ و توزیع انواع پرچم ها در کشور است که محصولات متنوعی را با قیمتی مناسب به مشتریان ارائه می کند.
کیفیت و جنس مواد استفاده شده در ساخت پرچم ساحلی، برای شرکت بارنگ بیش از هر چیز اهمیت دارد اما جالب است بدانید در بارنگ، کیفیت سبب گران شدن قیمت نمی شود! بنابراین زودتر دست به کار شوید و پرچم ساحلی تبلیغاتی خود را برای گسترش حوزه شغلی خود سفارش دهید.

اطلاعات تماس با مجموعه تولیدی و چاپ پرچم بارنگ

آدرس دفتر مرکزی: تهران، صادقیه، ضلع جنوبی فلکه اول، انتهای خیابان شهید رحیمی، بلوار شهید گلاب، پلاک ۵۳، طبقه دوم، واحد ۴

تلفن تماس: ۰۲۱۴۴۲۸۳۸۳۴ – ۰۲۱۴۴۲۸۳۸۳۵

آدرس سایت: https://barangco.com

کد خبر: ۱۴۸٬۵۳۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha