۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۶
گرانی مشتریان پرده فروشی ها را کاهش داده است| رواج طرح های ساده
در گفتگو با بازار؛

گرانی مشتریان پرده فروشی ها را کاهش داده است| رواج طرح های ساده

ساری- محسنی، فعال در بازار پرده و فروشنده در ساری گفت: در حال حاضر پرده ساختمان‌ها و آپارتمان‌ها با توجه گرانی اجناس به سمت ساده شدن رفته است و شمار مشتریان را کاهش داده است.

علی محسنی در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه استفاده از کتیبه و طرح های مختلف در دوخت پرده کم شده است، افزود: بیشتر مشتری ها با توجه به وضعیت بازار و گرانی سعی می کنند از پرده های ساده برای ساختمان استفاده کنند و شمار مشتریان کاهش یافته است.

وی با اظهار اینکه دوخت پرده برای آپارنمانی که دارای چهار پنجره است، یک هفته تا ۱۰ روز زمان می برد اظهار داشت: هزینه تمام شده برای دوخت پرده این واحد حدود بین هشت تا ۱۰ میلیون خواهد بود.

وی با بیان اینکه پرده دکوراسیون ساختمان و خانه را کامل می کند، افزود: گرانی پارچه از جمله مشکلاتی است که با آن دست و پنجه نرم می کنیم و سبب شده تا قیمت تمام شده افزایش یابد.

محسنی یادآور شد گرانی ابزار و ادوات نظیر چرخ خیاطی، چرخ سردوز، انواع پارچه و غیره هزینه ها را افزایش داده است و نرخ ها به نسبت قبل رشد چندبرابری داشته است از این رو بیشتر خانواده ها سعی می کنند استفاده از کتیبه و طرح های مختلف را کنار بگذارند زیرا قیمت آن گران است.

این فعال در صنف پرده فروشی با بیان اینکه قیمت پرده ساختمان براساس مدل های مختلف متفاوت است، افزود: پرده علاوه بر کاهش تابش نور آفتاب حالت تزئینی و زیبایی به عنوان دکوراسیون خانه دارد و مورد توجه بانوان است.

وی افزود: نرخ پارچه ها و نوار برای دوخت پرده بالا رفته است واین مسئله سبب شده تا هزینه های تمام شده نیز افزایشداشته باشد.

وی لوردراپه، پذیرایی، کرکره ای را ااز جمله انواع پرده ها بیان کرد.

کد خبر: ۱۴۸٬۴۹۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha