۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۸
ماشین آلات سنگین معدنی پیشران زنجیره صنعت و معدن

ماشین آلات سنگین معدنی پیشران زنجیره صنعت و معدن

نایب رئیس کمیسیون معدن اتاق بازرگانی تهران گفت: ماشین آلات سنگین معدنی به عنوان ابزار تولید معدنی و پیشران زنجیره صنعت و معدنکاری محسوب می‌شوند.

به گزارش بازار، سجاد غرقی با اشاره به لغو معافیت ورودی ماشین آلات صنایع معدنی افزود: ماشین آلات سنگین معدنی با سایر خودروها، کالاهای لوکس و یا مصرفی غیر تولیدی متفاوت هستند.

وی ادامه داد: باید تلاش کنیم که هر چه می‌توانیم هزینه تولید را از طریق کاهش هزینه تامین ماشین آلات و تامین ابزار تولید به پایین‌ترین سطح ممکن برسانیم که در این راستا لغو معافیت مالیاتی ماشین آلات سنگین معدنی ما را به این هدف نمی‌رساند و موجب افزایش هزینه‌های تولید می‌شود.

نایب رئیس کمیسیون معدن اتاق بازرگانی با اشاره به تاثیر مستقیم حذف معافیت ورودی ماشین آلات صنایع معدنی بر افزایش قیمت تولیدات معدنی یادآور شد: از آنجایی که ماشین آلات سنگین معدنی به عنوان ابزار تولید صنایع معدنی هستند به طور مستقیم بر افزایش قیمت ابزار تولید در حوزه صنعت و معدن تاثیر می‌گذارد.

غرقی گفت: با توجه به نیاز حوزه صنعت و معدن به تسهیلات در واردات ماشین آلات معدنی، امیدوارم تجدیدنظری درباره لغو معافیت ورودی این ماشین آلات رخ دهد.

کد خبر: ۱۴۸٬۴۷۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha