۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۰۱:۰۶
شهر ملی حصیر ایران میزبان‌ نمایشگاه صنایع دستی| صفر تا صد تولیدات در شهر آبپخش انجام می‌شود
در گفت‌وگو با بازار مطرح شد؛

شهر ملی حصیر ایران میزبان‌ نمایشگاه صنایع دستی| صفر تا صد تولیدات در شهر آبپخش انجام می‌شود

بوشهر- بازیار مدیر خانه حصیر آبپخش از برپایی نمایشگاه صنایع دستی در شهر ملی حصیر ایران خبر داد و گفت: تمام مراحل ساخت محصولات در همین منطقه انجام می‌شود.

زهرا بازیار در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: در یکسال اخیر خانه حصیر با استفاده از توان و تخصص و تعهد بانوان هنرمند شهر آبپخش و روستاهای اطراف، فعالیت مستمر و باکیفیت داشته و بحمدالله به بخش زیادی از اهداف مورد نظر رسیده‌ایم.

وی افزود: ایجاد اشتغال پایدار برای جوانان و بانوان از اولویت‌های این مجموعه است و در سالی که به نام سال تولید، دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین نامگذاری شده از مدیران و متولیان امور انتظار حمایت داریم.

مدیر خانه حصیر آبپخش از برپایی نمایشگاه بزرگ حصیر و صنایع دستی در آبپخش خبر داد و خاطر نشان کرد: این نمایشگاه با همکاری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر و با همراهی مدیران شهر و شهرستان برپا می‌شود.

بازیار تصریح کرد: تولیدات ارزشمند خانه حصیر از جمله تویزه، بادبزن، کپو، دیوارکوب، سفره و سایر وسایل و دست‌ساخته‌های این مرکز در نمایشگاه عرضه می‌شوند.

وی یادآور شد: نمایشگاه به مناسبت عید سعید فطر و همچنین بزرگداشت مقام معلم برپا و تا شانزدهم اردیبهشت ادامه دارد.

بازیار ابراز داشت: آبپخش به عنوان شهر ملی حصیر شناخته می‌شود و برپایی این نمایشگاه نیز گامی در راستای شناساندن بیشتر خانه حصیر است و امیدوارم هنرمندان و صنعتگران آبپخشی حمایت شوند.

وی گفت: تمام مراحل ساخت محصولات صنایع دستی از صفر تا صد در آبپخش انجام می‌شود و از مواد اولیه گرفته تا سایر موارد در آبپخش، نگین‌سبز استان بوشهر انجام می‌شود.

کد خبر: ۱۴۸٬۲۵۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha