۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۴
زیرساخت‌های سرمایه‌گذاری در زنجان تسهیل شود
رئیس اتاق بازرگانی زنجان:

زیرساخت‌های سرمایه‌گذاری در زنجان تسهیل شود

زنجان- یگانه فرد، رئیس اتاق بازرگانی زنجان گفت: تکمیل زیرساخت‌ها، ورود سرمایه‌گذار داخلی و خارجی به استان زنجان را تسهیل می کند و این مساله نیازمند همکاری مسئولان دولتی است.

علی یگانه فرد در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه در راستای ارائه خدمات و بهبود کیفیت خدمات به فعالان اقتصادی استان، دفتر خدمات بازرگانی در محل اتاق بازرگانی زنجان کار خود را آغاز کرد، گفت: دفتر خدمات بازرگانی اتاق بازرگانی زنجان جهت ارائه خدمات به فعالان اقتصادی راه اندازی شده که تجار و بازرگانان و فعالان اقتصادی استان می توانند در صورت داشتن شرایط اخذ کارت بازرگانی از این خدمات بهره‌مند شوند.

وی اظهار کرد: ارائه خدمات تخصصی ثبت نام صدور و تمدید کارت عضویت و کارت بازرگانی در بستر سامانه های جامع تجارت و سامانه یکپارچه اتاق های بازرگانی صورت می گیرد.

رئیس اتاق بازرگانی زنجان به شعار سال نامگذاری شده از سوی مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: برای تحقق این مهم باید دولت حمایت لازم از بخش خصوصی را داشته باشد.

یگانه فرد تاکید کرد: با تکمیل زیرساخت‌ها ورود سرمایه‌گذار داخلی و خارجی به استان زنجان محقق می شود و این مهم نیازمند همکاری مسئولان دولتی است.

وی با اشاره به اینکه ایجاد منطقه ویژه اقتصادی باعث ورود تکنولوژی و فناوری نوین، اشتغال‌زایی و توسعه صادرات در استان می شود، ابراز کرد: باید زیر ساخت های توسعه اقتصادی در استان فراهم و موانع پیش روی تولید رفع شود.

رئیس اتاق بازرگانی زنجان افزود: راه اندازی دفتر خدمات بازرگانی در اتاق بازرگانی باعث تقویت سرمایه گذاری در استان می شود.

کد خبر: ۱۴۸٬۱۷۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha