۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۶
انتقاد از وضعیت بازار دارو| به دلیل مدیریت بد، تلاطمی در بازار دارو ایجاد شد
نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس مطرح کرد

انتقاد از وضعیت بازار دارو| به دلیل مدیریت بد، تلاطمی در بازار دارو ایجاد شد

طاهری، نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس از ایجاد سامانه ای برای ارائه داوطلبانه آرای نمایندگان در راستای شفافیت آرا خبر داد.

به گزارش بازار، مصطفی طاهری در نشست علنی امروز (شنبه، ۱۰ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی ضمن عرض تسلیت درگذشت نادر طالب زاده، تشکر از مردم در دفاع از مردم فلسطین و تبریک روز کارگر و هفته معلم، گفت: جمعی از نمایندگان در راستای شفافیت آرا سامانه ای ایجاد کردند و آرای خود را در آن ارائه می کنند، از سایر نمایندگان دعوت می کنم به این جمع بپیوندند و با ارائه آرای خود در راستای شفافیت اقدام کنند.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس ضمن انتقاد از مدیریت در زمینه ارز ترجیحی دارو، بیان کرد: در این زمینه هم چوب را خورده ایم، هم پیاز را، قرار بود ارز ترجیحی هدفمند و داروها با نسخه الکترونیکی ارائه شود اما به دلیل مدیریت بد تلاطمی در بازار دارو ایجاد شد و در نهایت کل ارز ترجیحی سال گذشته به دارو اختصاص داده شد.

وی ادامه داد: در سفر رئیس جمهور به زنجان قول اصلاح مسیر حوزه انتخابیه داده شده اما با وجود اخذ مجوزها و نامه نگاری ها کار روی زمین مانده است.

این نماینده مجلس هشدار داد در تابستان امسال و سال آینده زنجان با کمبود آب شرب مواجه است و باید کم کاری ها در این زمینه برطرف شود.

کد خبر: ۱۴۸٬۱۴۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha