۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۸
اختصاص ۱۰۰ میلیارد تومان برای کاهش تنش آبی در گرمی و انگوت | مردم تحول اقتصادی را لمس نمی‌کنند
در گفت‌وگو با بازار مطرح شد؛

اختصاص ۱۰۰ میلیارد تومان برای کاهش تنش آبی در گرمی و انگوت | مردم تحول اقتصادی را لمس نمی‌کنند

اردبیل- اسماعیلی، رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: مردم با گذشت هشت ماه از استقرار دولت سیزدهم تحول اقتصادی را در سفره‌های خود لمس نمی‌کنند.

ولی اسماعیلی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار، اظهار کرد: رئیس جمهور در ماه‌های گذشته وعده کنترل تورم و کاهش قیمت کالاهای اساسی را به رؤسای کمیسیون‌های مجلس داده و ما این موضوع را پیگیر هستیم تا در شرایط عملیاتی خیال مردم از بابت افزایش سرسام‌آور قیمت‌ها و تغییرات روزانه آن آسوده شود.

وی تصریح کرد: همچنان کارشکنی‌هایی را در فرآیند اقتصادی کشور و اختلال در برخی از حوزه‌ها شاهد هستیم که انتظار می‌رود در دولت مردمی آیت‌الله رئیسی مشکلات اقتصادی هر چه سریعتر رفع شده و با توجه به افزایش ظرفیت فروش نفت و ارزآوری مناسب در کشور، سفره مردم نیز رنگین‌تر شود.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: مردم از دولت و مجلس انتظاری جز عمل به وعده‌ها و تحقق شعارهای زمان تبلیغات انتخاباتی ندارند و باید همه مسئولان خدمت به مردم را یک اصل اساسی در هدف‌گذاری‌ها و برنامه‌ریزی‌های خود قرار دهند.

اسماعیلی افزود:‌ در همه حوزه‌ها کشور به یک حرکت تحولی و بازنگری در بسیاری از رویکردها نیاز دارد تا از شرایط موجود که رخوت و سستی در فرآیند کارها رقم خورده، به سمت تحولات شگرف در ابعاد و حوزه‌های مختلف حرکت کنیم.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی توجه به مناطق محروم و روستاها را دیگر رویکرد دولت بیان کرد و ادامه داد: ۱۰۰ میلیارد تومان منابع برای کاهش تنش آبی در گرمی و انگوت اختصاص یافته و در کنار آن بیشترین منابع محرومیت‌زدایی را که رقمی در حدود ۴۰ میلیارد تومان است برای شهرستان‌های گرمی و انگوت در نظر گرفتیم.

کد خبر: ۱۴۸٬۰۳۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha