۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۵
اصلاح قیمت پولکادات| DOT را روی چه نقطه ای بخریم؟
تحلیل بازار رمزارزها؛

اصلاح قیمت پولکادات| DOT را روی چه نقطه ای بخریم؟

ارز دیجیتال پولکادات در حال حرکت به سمت یک کانال نزولی بوده که نشان دهنده اصلاح قیمت طی ساعات و روزهای آتی است.

به گزارش بازار، قیمت ارز دیجیتال پولکادات در بازار، همچنان در معرض ریزش بیشتر قرار دارد؛ چراکه قیمت در حال حاضر به سمت یک پرچم نزولی در حال چرخش است.

پولکادات کمترین کندل خود را طی این ماه با ۱۶.۴۰ دلار به ثبت رسانده و از آنجایی که قیمت توکن DOT به سمت بالا در یک کانال موازی کوچک‌تر که شبیه به یک پرچم نزولی به نظر می‌رسد، در حرکت است، قیمت DOT می‌تواند چندین روز دیگر به این ریزش خود ادامه داده و لذا در حال حاضر، خرید پولکادات به هیچ عنوان توصیه نمی شود.

نوسان گیران نیز باید برای حصول اطمینان از کاهش ریسک ضرر، قیمت های خرید خود را زیر کانال فعلی که در نمودار نشان داده شده بسته و حتما حد ضرر را برای معاملات خود در نظر بگیرند.

اصلاح قیمت پولکادات| DOT را روی چه نقطه ای بخریم؟

در صورت تایید ریزش دات در بازار، اهداف خرید می توانند روی ۱۵ دلار و ۱۴.۵۰ دلار تنظیم شوند. گاوها هنوز هیچ تغییر قابل توجهی را علیه روند فعلی پولکادات اعمال نکرده اند. لذا امن ترین محل خرید پولکادات هنگامی است که قیمت این ارز از ۲۰ دلار عبور کرده باشد.

معامله گران روزانه می توانند در صورت شکسته شدن کانال و بسته شدن آن به سمت نزولی، بازار را رصد کنند، در غیر اینصورت، هرگونه حرکت دات در کانال فعلی بی اعتبار بوده و خرید آن تنها ریسک معامله را افزایش خواهد داد.

همانطور که گفته شد، در حال حاضر، نقطه ۱۴.۵ دلار می تواند به عنوان نقطه آغزین ورود به بازار در نظر گرفته شده که به احتمال زیاد، دات از همین نقطه بار دیگر به سمت بالا باز خواهد گشت. همچنین در صورت موفقیت دات در عبور از ۲۰ دلار، هدف صعودی بعدی می تواند روی ۲۴ دلار تنظیم شود.

کد خبر: ۱۴۷٬۹۴۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha