۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۶
قرار گرفتن بیت کوین بر سر دو راهی| ریزش یا خیزش؛ مساله این است!
تحلیل بازار رمزارزها؛

قرار گرفتن بیت کوین بر سر دو راهی| ریزش یا خیزش؛ مساله این است!

بیت کوین روز گذشته در محدوده قیمت باریک بین ۳۹۵۰۰ الی ۳۹۶۰۰ قرار داشته که چنین شرایطی می تواند راه را برای افزایش و یا اصلاح قیمت باز کند.

به گزارش بازار، رمز ارز پر طرفدار بیت کوین روز پنجشنبه با اندکی افزایش قیمت روبرو شده و تا عصر همان روز، حدود ۳۹۵۰۰ تا ۳۹۶۰۰ دلار در بازار مورد معامله قرار گرفت.

اما با توجه به نوسانات اخیر بازار کریپتو و البته وضعیت نه چندان مطلوب آن، باز کردن معاملات خرید و فروش بسیار مشکل به نظر می رسد. با اینحال، ارزیابی نمودار یک روزه بیت کوین در روز پنجشنبه نشانگر قرار گرفتن قیمت این ارز بر سر دو راهی اصلاح یا افزایش قیمت است.

قرار گرفتن بیت کوین بر سر دو راهی| ریزش یا افزایش؛ مساله این است!

همانطور که در نمودار بالا مشخص است، نخستین حمایت فعلی بیت کوین روی نقطه ۳۷۷۸۲ دلار قرار داشته که در صورت شکسته شدن این حمایت، نقاط ۳۶۱۷۴ و ۳۲۸۹۳ دلار به عنوان نقاط حمایت بعدی در نمودار ظاهر خواهند شد.

با اینحال، در صورتیکه بیت کوین مسیر افزایش قیمت را دپیش بگیرد، نخستین مقاومت پیش روی این ارز، بر روی نقطه ۴۰۱۷۰ دلار و دومین مقاومت نیز بر روی ۴۱۷۲۷ دلار قرار خواهد داشت. اما در صورت شکسته شدن این مقاومت ها به سمت بالا، مقاومت سوم پیش روی بیت کوین در حدود ۴۲۹۰۵ دلار قرار دارد که با توجه به شرایط فعلی بازار، بعید به نظر می رسد دستکم طی ۲۴ ساعت آینده بیت کوین بتواند به این مقاومت دست یابد.

از سوی دیگر، اندیکاتور CHOP نشنانگر انرژی و پتانسیل بالای بیت کوین برای افزایش قیمت طی روزهای آتی است؛ نکته ای که اندیکاتور MACD نیز آن را تایید می کند.

با این حساب بهتر از معامله گران بازار، با احتیاط بیشتری نسبت به پوزیشن های خرید و فروش اقدام نموده و از هر گونه حرکت شتابزده به ویژه در بازار فعلی اجتناب نمایند.

کد خبر: ۱۴۷٬۹۰۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha