۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۴
گیلان در حال تبدیل شدن به قطب فولاد است
رئیس سازمان صمت گیلان:

گیلان در حال تبدیل شدن به قطب فولاد است

رشت- رئیس سازمان صمت گیلان، پویایی صنایع فولادی استان را دلگرم کننده دانست و گفت: گیلان در حال تبدیل شدن به قطب فولاد کشور است.

به گزارش بازار به نقل از سازمان صمت گیلان، تیمور پورحیدری در بازدید از چند شرکت پخش و صنعتی در رشت گفت: تمامی اقلام ضروری و اساسی مصرف خانوار روزانه رصد می‌شود و با هرگونه احتکار و گرانفروشی برخورد جدی می شود.

رئیس سازمان صمت استان گیلان با بیان اینکه توزیع باید به نحو مویرگی برای دسترسی بیشتر مردم به اقلام باشد، تاکید کرد: در پی کمبود برخی اقلام مصرفی در بازار در حال رصد بازار و شرکت‌های پخش هستیم و طی بازدید به عمل آمده موجودی اقلام ضروری مصرف خانوار مورد بررسی قرار گرفت و از شرکت های پخش ایجاد تعادل بازار در سطح عرضه انتظار ماست.

وی در ادامه از اهمیت فعالیت شرکت پخش در زنجیره تامین و عرضه سخن گفت و عنوان کرد: در برخی بردهه ها بار روانی ایجاد شده سبب افزایش تقاضا در اقلام اساسی مصرف خانوار می گردد که باید با تامین این اقلام به میزان مناسب در بازار از این فضای روانی بکاهیم.

پورحیدری رصد و پایش نحوه عملکرد ۳۱۱ شرکت پخش گیلان را دستور کار اداره کل صمت برشمرد و اظهار داشت: با توجه به فرهنگ مصرف روغن‌های سرخ کردنی در دو استان گیلان و مازندران هم اکنون روغن های پخت و پز بیشتر در انبار ها موجود است ولی ذائقه و استقبال مصرف در حوزه سرخ‌کردنی می باشد. البته کسری مواد اولیه در تولید انواع روغن های خوراکی با پیگیری های صورت گرفته این اداره کل و سازمان جهادکشاورزی این موضوع به زودی مرتفع خواهد شد.

رئیس سازمان صمت گیلان در ادامه بازدید های عصرگاهی خود از شرکت ذوب فولاد خزر و شرکت فولاد امیر کبیر بازدید نمود و اظهار داشت: پویایی صنایع فولادی گیلان بسیار دلگرم کننده است و گیلان، با توجه به طرح های توسعه ای در حوزه فولاد؛ در حال تبدیل شدن به قطب فولاد کشور است.

کد خبر: ۱۴۷٬۸۹۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha