۳۰ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۰
۵۵۰ کیلومتر شبکه آب روستایی استان بوشهر اصلاح و نوسازی شد
استاندار بوشهر:

۵۵۰ کیلومتر شبکه آب روستایی استان بوشهر اصلاح و نوسازی شد

بوشهر - استاندار بوشهر با اشاره به نوسازی ۵۵۰ کیلومتر شبکه آب روستایی استان گفت: ظرفیت شیرین‌سازی آب در استان بوشهر افزایش یافته است.

به گزارش خبرنگار بازار، عبدالکریم گراوند ظهر شنبه در نشست بررسی مسائل و مشکلات آب استان در بوشهر با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته برای تأمین آب استان اظهار داشت: یکی از مهمترین راهکارها برای تأمین آب پایدار در استان استفاده از ظرفیت آب‌شیرین‌کن‌ها است.

وی اضافه کرد: در همین راستا برنامه‌ریزی گسترده‌ای برای توسعه آب‌شیرین‌کن صورت گرفته است و از شمال تا جنوب استان طرح‌های متعدد آب‌شیرین‌کن اجرایی شده است که برخی از این طرح‌ها در حال بهره‌برداری است.

استاندار بوشهر با اشاره به اینکه ظرفیت آب شیرین‌کن بوشهر از ۱۰ هزار مترمکعب در روز به ۲۲ هزار مترمکعب در روز افزایش یافته است، تصریح کرد: انتظار داریم پروژه‌های شیرین‌سازی آب دریا با سرعت بیشتری اجرا شوند.

وی با اشاره به وجود هشت هزار و ۵۱۵ انشعاب غیرمجاز در شهرها و روستاهای استان بیان کرد: سه هزار و ۷۵۷ انشعاب غیرمجاز نیز در خانه‌باغ‌های استان وجود دارد که باید نسبت به قطع انشعابات غیرمجاز اقدام شود.

گراوند با تاکید بر تسریع در ساخت و تکمیل آب‌شیرین‌کن دلوار و جم بیان کرد: ۵۵۰ کیلومتر شبکه آب روستایی استان در سال گذشته اصلاح و نوسازی شد که باید با جذب اعتبارات مناسب زمینه بهسازی این خطوط فراهم شود.

کد خبر: ۱۴٬۷۷۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha