۳۰ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۹
 بنیاد مسکن مسئول اجرای طرح اقدام ملی مسکن در ۱۲ شهر زنجان
مدیرکل بنیاد مسکن زنجان خبر داد

بنیاد مسکن مسئول اجرای طرح اقدام ملی مسکن در ۱۲ شهر زنجان

زنجان - مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی زنجان گفت: مسئولیت اجرای طرح اقدام ملی تولید مسکن در شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت به بنیاد مسکن واگذار شده است.

به گزارش خبرنگار بازار، سجاد صنعتی منفرد ظهر شنبه در جلسه شورای مسکن درمحل استانداری زنجان که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، با بیان اینکه مسئولیت اجرای طرح اقدام ملی تولید مسکن در شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت به بنیاد مسکن واگذار شده است، گفت: مقرر شده است از ۱۹ شهر استان در ۱۲ شهر  زمین به این مجموعه واگذار شود.  

وی اظهار کرد: کار ساخت ۷۲۲ مجموعه واحدی گلشهر کاظمیه زنجان به بنیاد مسکن استان واگذار شده و کلنگ زنی این طرح از اسفند ماه سال گذشته آغاز شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی زنجان، گفت ساخت ۹۰ واحد مسکونی برای اقشار کم‌درآمد هیدج هم در دستور کار بنیاد مسکن استان است و برخی از پروژه‌ها فاقد امکانات روبنایی از جمله شبکه معابر هستند که باید این مشکلات حل شود.

صنعتی منفرد با بیان اینکه معرفی متقاضیان برای دریافت وام صندوق تسریع شود، گفت: تاکنون بنیاد مسکن استان با منابع داخلی اقدام به تکمیل واحدها کرده و نیاز به تزریق منابع مالی دارد.

وی ابراز داشت: در اجرای طرح اقدام ملی مسکن باید شهرداری ها همکاری و مساعدت لازم را داشته باشد.

در ادامه این جلسه مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب زنجان هم گفت: در اجرای طرح ملی اقدام مسکن در استان باید دستگاههای خدمات رسان با جدیت پای کار بیایند و برنامه ریزی های لازم در دستور کار قرار گیرد.

علیرضا جزء قاسمی تصریح کرد: تامین زیر ساخت ها از جمله آب، برق و گاز از ابتدا مورد بررسی کارشناسی قرار گیرد تا در مراحل انجام کار دچار مشکل نشویم.

کد خبر: ۱۴٬۷۶۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha