۳۰ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۸
تمامی مصوبات ستاد رفع موانع تولید در قزوین تعیین تکلیف می شود
استاندار قزوین:

تمامی مصوبات ستاد رفع موانع تولید در قزوین تعیین تکلیف می شود

قزوین - استاندار قزوین گفت: تمامی مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در استان قزوین که تا کنون اجرایی نشده تا پایان اردیبهشت ماه تعیین تکلیف می شود.

به گزارش خبرنگار بازار از قزوین، هدایت الله جمالی پور پیش از ظهر شنبه در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان قزوین که با حضور مدیران استانی و شهرستانی در استانداری قزوین برگزار شد، اظهار داشت: تمام تلاش ما در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در استان قزوین توجه به واحدهای تولیدی و تامین اشتغال و ارتزاق کارگران است.

وی بیان کرد: تعطیلی یک واحد تولیدی در کنار بیکاری تعداد زیادی کارگران این واحد موجب قطع زنجیره تولید، عرضه و فروش می شود و اثرات غیر قابل بیانی در بازارهای اقتصادی استان دارد از این رو تلاش ما این است که حتی یک واحد تولیدی تعطیل نشود بلکه در صورت امکان خطوط تولید جدید نیز افزوده شود.

استاندار قزوین عنوان کرد: اگر چه دولت در آستانه تغییر قرار دارد اما مدیران وظیفه دارند حتی تا روز پایانی بر اساس سیاست های دولت تلاش و فعالیت کنند و امروز مهم ترین سیاست دولت حاضر حمایت از تولید و واحدهای تولیدی است و انتظار ما از مدیران استانی همراهی با این سیاست هاست.

جمالی پور  افزود: سرمایه انسانی مهم ترین داشته ما در شرایط حال حاضر در کشور است و قطعا برای تقویت و حمایت از این قشر با برنامه ریزی های مختلف تلاش می کنیم.

وی گفت: قطعا هیچگونه بی توجهی و کم کاری در این مورد از سوی مدیران استانی مورد پذیرش نیست و تلاش ما این است که برگزاری جلسات کارگروه ستاد تسهیل به نتایجی ارزشمند برسد.

استاندار قزوین اظهار کرد: برخی از مصوبات ستاد تسهیل در چند ماه اخیر هنوز اجرایی نشده است که تا پایان اردیبهشت ماه باید تمامی این مصوبات تعیین تکلیف شود.

رسیدگی به مشکلات ۸۵۶ واحد تولیدی و صنعتی در ستاد تسهیل قزوین

سعید نبیل رئیس سازمان صمت استان قزوین نیز در بخش دیگری از این جلسه با اشاره به برگزاری بیش از ۷۰۲ جلسه اصلی و فرعی این کارگروه طی چهار سال گذشته در قزوین بیان کرد: با برگزاری این تعداد جلسات بیش از دو هزار و ۹۸۴ مورد مصوبه برای حمایت و رفع مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی در استان قزوین صادر شده است.

وی بیان کرد: با این مصوبات خوشبختانه توانستیم مشکلات بیش از ۸۵۶ واحد تولیدی و صنعتی را در استان مرتفع کنیم.

رئیس سازمان صمت استان قزوین بیان کرد: در این روزهایی که با شیوع بیماری کرونا در کشور شاهد مشکلات اقتصادی و معیشتی در بین واحدهای تولیدی در استان هستم نیز فعالان صنعتی استان توانستند همراهی خوبی داشته باشند.

نبیل اظهار کرد: بیش از سه میلیارد تومان حمایت و کمک از سوی واحدهای صنعتی قزوین به نیازمندان استان انجام شده است.

وی عنوان کرد: جریان کمک همدلانه در استان قزوین در واحدهای تولیدی و صنعتی استان آغاز شده و خوشحالیم که این روند با همدلی در استان در حال اجراست.

کد خبر: ۱۴٬۷۶۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha