۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۰
احتمال تداوم ریزش قیمت پولکادات| افزایش فشار فروش در بازار
تحلیل بازار رمزارزها؛

احتمال تداوم ریزش قیمت پولکادات| افزایش فشار فروش در بازار

با اصلاح روز گذشته بازار رمز ارزها که در پی یک افزایش ۴۸ ساعته قیمت ایجاد شد، قیمت دات نیز مانند توکن های دیگر دچار ریزش شده که به نظر می رسد اصلاح قیمت همچنان ادامه داشته باشد.

به گزارش بازار، پیش‌بینی‌های نزولی قیمت پولکادات همچنان بر احساسات بازار تاثیرگذار است. اصلاح ۲ درصدی قیمت پولکادات در حقیقت حاصل از افزایش قیمت پولکادات از ۱۷.۰۷ به ۱۹.۷۱ بود که با فروش آن در بازار به منظور نقد کردن سود مذکور، شاهد افزایش فشار فروش و در نتیجه اصلاح قیمت بودیم.

احساسات در بازار کریپتو در آوریل امسال، پس از یک روند مثبت در ماه مارس، تا حد زیادی منفی بوده است. قیمت جفت ارز DOT/USDT در ماه مارس ۱۲.۶۲ درصد افزایش یافت، اما نتوانست رشدهای اوایل آوریل را حفظ کند و از آنجا به سمت پایین حرکت کرد. در نتیجه، جفت DOT/USDT در حال حاضر ۱۷.۷۲ درصد در ماه آوریل کاهش یافته که همین موضوع، پیش‌بینی بازاری مثبت برای توکن DOT را با مشکل مواجه ساخته است.

چشم انداز و پیش بینی قیمت پولکادات

ادامه احتمالی ریزش قیمت پولکادات| افزایش فشار فروش در بازار

در پی شکسته شدن قیمت ۱۸.۰۳ دلار و رسیدن به سطح حمایت ۱۷.۰۷ (کم‌ترین سطح از ۱۲ تا ۱۸ آوریل) صعود دوگانه در نمودار ۴ ساعته تکمیل شد. این جهش همراه با مقاومت در خط گردن سابق الگو در ۱۸.۰۳ مواجه شده است. رد و عقب نشینی از این ناحیه یک بار دیگر، عدد ۱۷.۰۷ دلار را هدف قرار می دهد.

اگر گاوها نتوانند از این حمایت دفاع کنند، افت قیمت به ۱۵.۹۹ (پایین ترین سطح ۲۴ ژانویه و ۷ مارس ۲۰۲۲) روی میز معاملات خواهد بود. در صورت ادامه این ریزش نیز، اهداف دیگر به سمت جنوب در ۱۴.۱۴ (پایین ترین زمان ۲۴ فوریه ۲۰۲۲) ظاهر خواهند شد.

در سمت دیگر، شکست مقاومت ۱۸.۰۳ منجر به هدف قرار دادن مقاومت بعدی روی ۱۹.۷۱ دلار توسط گاوها خواهد شد. بالاتر از این سطح، اوج ۷ آوریل هدف جدیدی را در ۲۰.۶۴ تشکیل خواهد داد.

همچنین ۲۱.۳۹ دلار (بالاترین سطح ۲۴ مارس و ۱ آوریل) و سطح مقاومت ۲۳.۱۶ دلار (بالاترین سطح ۵ آوریل) اهداف اضافی به سمت شمال خواهند بود که با عبور از مقاومت ۲۰.۶۴ دلار روی نمودار ظاهر خواهند شد.

کد خبر: ۱۴۷٬۶۳۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha