۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۸
تحویل ۳۶ هزار دستگاه از محصولات سایپا به متقاضیان

تحویل ۳۶ هزار دستگاه از محصولات سایپا به متقاضیان

معاون برنامه ریزی جامع تولید گروه خودروسازی سایپا گفت: این مجموعه از ابتدای امسال تا ۵ اردیبهشت، ۳۶ هزار دستگاه خودرو تحویل مشتریان داده است.

به گزارش بازار، مسعود پروین با اشاره به سرعت گرفتن تولید و تحویل خودروها به مشتریان، افزود: گروه خودروسازی سایپا در این مدت، موجودی خودروهای ناقص خود را از ۸۰ هزار دستگاه به کمتر از ۳۰ هزار دستگاه رساند ضمن اینکه برنامه ریزی شده تادر کمترین زمان ممکن، خودروهای کف پارکینگ به عدد استاندارد برسد.

او اضافه کرد: گروه خودروسازی سایپا بعد از مدت ها، حدود ۲۰ هزار دستگاه خودرو را بدون هیچ نقص قطعه‌ای به طور مستقیم روانه بخش فروش کرده و در عمل با «عبور مستقیم» این محصولات از خط تولید به دست مشتری به یک سقف جدید تولید دست یافته است.

پروین افزود: بر این اساس وعده «تولید اقتصادی» گروه سایپا به میزان ۹۰ درصد تحقق یافته و برنامه ریزی شده تا تولید خودروهای ناقص و دارای کمبود قطعه در حد امکان اتفاق نیفتد و با سرعت تمام قطعات مورد نیاز خودروها تامین و وارد خطوط تولید شود.

معاون برنامه ریزی جامع تولید گروه خودروسازی سایپا گفت: از ابتدای سال جاری تا ۵ اردیبهشت، علاوه بر ۲۰ هزار خودرو که به صورت مستقیم به مشتریان ارایه شد، ۱۶ هزار خودروی ناقص نیز تکمیل و به بخش فروش تحویل داده شده است.

آقای پروین افزود: ۹۰ درصد محصولاتی که در گروه خودروسازی سایپا تولید می‌شود به صورت "عبور مستقیم" شده و این در حالی است که در گذشته سهم تولید خودروهای ناقص ۸۰ درصد بود.

معاون برنامه ریزی جامع تولید گروه خودروسازی سایپا گفت: "عبور مستقیم" خودروها به بخش فروش ۴ ویژگی به همراه دارد که شامل کاهش پارکینگ‌های استیجاری برای نگهداری خودروهای ناقص، کاهش حمل و نقل و جابجایی خودروها و صدمات ناشی از آن، کاهش ماندگاری خودروها در پارکینگ و کاهش هزینه‌های مترتب، است.

کد خبر: ۱۴۷٬۵۷۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha