۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۹
ایده ای ویژه در برابر کلاهبرداری آنلاین؛ مشتریان در کمتر از ۳۰ ثانیه از ما مطمئن می شوند!
گفتگوی بازار با استارت‌آپ انگلیسی-مجارستانی

ایده ای ویژه در برابر کلاهبرداری آنلاین؛ مشتریان در کمتر از ۳۰ ثانیه از ما مطمئن می شوند!

استارتاپ SEON به منظور رسیدگی به رشد تصاعدی کلاهبرداری آنلاین ۹۴ میلیون دلار سرمایه جمع آوری می کند.

SEON :بازار؛ گروه اقتصاد دیجیتال، یک استارت‌آپ انگلیسی-مجارستانی مستقر در لندن که به پیشگیری از کلاهبرداری آنلاین کمک می‌کند، ۹۴ میلیون دلار بودجه سری B جمع‌آوری کرد. این دور به رهبری ) IVP یکی از شرکت های سرمایه گذاری خطرپذیر است) مستقر در سیلیکون ولی، شامل سرمایه‌گذاران فعلی Creandum و PortfoLion و همچنین سرمایه‌گذاران فرشته از جمله بنیانگذاران و مدیران ارشد از بهترین شرکت‌های فناوری محصول: Aiven، Coinbase، DataDog، DoorDash، Figma، می‌شود GitHub، Public، Slack، Supercell، UiPath، Veriff و Wise است. این بودجه که تنها یک سال پس از سری A این شرکت می رسد، برای گسترش حضور SEON در آمریکای شمالی، LATAM امریکای لاتین و (آسیا-اقیانوسیه )APAC، ایجاد مشارکت با پلتفرم های پیشرو تجارت الکترونیک، افزایش عملکرد محصول، و ادغام منابع داده های اضافی برای کمک به مشتریان در راستای مبازره با تقبلب خواهد بود.

از آنجایی که بیماری همه گیر فعالیت و تراکنش های آنلاین مصرف کنندگان را تسریع کرده است، کلاهبرداری ها هم به طور تصاعدی رشد کرده است. کلاهبرداری مشکلی است که هر شرکتی که با مشتریان به صورت آنلاین از مهم ترین شرکت های فناوری مالی جهان گرفته تا بازارهای آنلاین، سلامت دیجیتال، آموزش، بازی و شرکت های تجارت الکترونیک، با آن مواجه است. بازیگران بد به طور فزاینده ای پیچیده می شوند و شرکت ها به ابزارهای بهتری برای مقابله با انها نیاز دارند. از لحاظ تاریخی، ابزارهای موثر تقلب تنها برای شرکت‌های بزرگ با بودجه و کارکنانی که می‌توانستند پیاده‌سازی‌های پیچیده را مدیریت کنند، به آسانی در دسترس بودند. در حالی که SEON دسترسی به فناوری مبارزه با تقلب را دموکراتیک و اینترنت را به مکانی امن برای تجارت تبدیل می کند.

تاماس کادار، مدیرعامل و یکی از بنیانگذاران SEON در گفتگو با خبرنگار بازار گفت: SEON با ارائه راه حلی قابل دسترس و انعطاف پذیر، که نتایج فوری را ارائه می دهد، چیز متفاوتی را به بازار پیشگیری از تقلب می آورد. پس از کشف، راه حل ما می تواند توسط مشتریان بالقوه در کمتر از ۳۰ ثانیه آزمایش شود و در کمتر از یک روز راه اندازی شود.

وی افزود: با رویکرد (API-first ) API، SEON به شرکت‌ها اجازه می‌دهد تا در عرض ۲۴ ساعت به سیستم خود وصل و فعال شوند. ماژول غنی‌سازی داده SEON از داده‌ها برای ایجاد ردپای دیجیتالی یک فرد بر اساس آدرس ایمیل، شماره تلفن، آدرس IP یا مکان آن‌ها در زمان واقعی استفاده می‌کند. این رویکرد مطابق با GDPR(مقررات محافظت از داده‌های عمومی) برای تجزیه و تحلیل ردپای دیجیتالی کاربر به شرکت ها کمک می کند تا تراکنش های بیشتری را بپذیرند و در عین حال تراکنش های تقلبی را مسدود کنند. پلتفرم کامل SEON از قابلیت‌های یادگیری ماشینی پیشرفته این شرکت برای کمک به تیم‌های سازمانی جهانی برای تعیین قوانین، حذف حساب‌های نادرست و کشف تقلب در زمان واقعی استفاده می‌کند. راه‌حل این شرکت می‌تواند کاربران را تأیید کند، و به کسب‌وکارها این امکان را می‌دهد تا در پول خود صرفه‌جویی کنند و بررسی های مربوط به KYC/IDV (خدمات احراز هویت) خود را تکمیل کنند.

وی یادآور شد: این درحالی است که SEON در سال ۲۰۲۱ رشد قابل توجهی را تجربه کرد و اکنون راه حلی برای پیشگیری از کلاهبرداری برای شرکت هایی مانند Revolut، NuBank، Afterpay، Patreon، Sorare و mollie است. در سال ۲۰۲۱، این شرکت بیش از سه برابر درآمد سالانه خود را افزایش داد، تعداد کارکنان خود را ۴ برابر افزایش داد و دفاتر جدیدی در آستین و جاکارتا افتتاح کرد. SEON همراه با استقبال از IVP در سبد سرمایه گذاران خود، مایکل میائو، شریک IVP را به عضوی از هیئت مدیره خود منصوب خواهد کرد.

مدیرعامل SEON گفت: هویت یکی از مهمترین و بزرگترین مشکلات اینترنت است. این رهبری محصول، با آسان‌کردن راه‌حل مبتنی بر داده‌ها برای هر کسب‌وکاری، تأثیر قابل‌توجهی در پیشگیری از تقلب ایجاد می‌کند. از آنجایی که کلاهبرداری با نرخ تصاعدی افزایش می یابد، IVP مفتخر است که به راهنمایی این گروه با استعداد کمک کند، زیرا آنها برای تسریع مبارزه با کلاهبرداری آنلاین تلاش می کنند.

وی تاکید کرد: SEON راه حلی برای جلوگیری از تقلب برای رهبران جاه طلب فین تک، مانند Revolut، NuBank، Afterpay، Patreon، Sorare و mollie است. SEON با ارائه یکپارچه‌سازی سریع و انعطاف‌پذیری پرداخت از نوع pay-as-you-go ، می‌تواند یک راه ساده و مدرن برای مبارزه با تقلب ارائه دهد. راه حل پیشرو در صنعت این شرکت از هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی کاملاً قابل تطبیق در بخش‌ها استفاده می‌کند.

وی یادآور شد: از زمان تشکیل، SEON به بیش از ۵۰۰۰ بازرگان خدمات ارائه کرده و بیش از ۱ میلیارد تراکنش را بررسی کرده است. به نوبه خود، این به شرکت کمک کرده است تا مشتریان خود را بیش از ۵۰ میلیون یورو در معاملات بالقوه تقلبی صرفه جویی کنند. همچنین به شکل متمرکز در سطح جهانی دفاتری را در آستین تگزاس، بوداپست، لندن، جاکارتا و سنگاپور اداره می کند.

کادار در پایان گفت: SEON با تخصص‌هایی در بخش‌های نئوبانک، ارز دیجیتال، تجارت الکترونیک و اکنون بخرید، بعداً پرداخت کنید (BNPL)، وب ۳.۰، به خوبی برای مقابله با نیازهای پیشگیری از کلاهبرداری آنلاین مدرن مجهز است و اخیراً یک تشخیص تقلب مبتنی بر هوش مصنوعی راه‌اندازی کرده که اپلیکیشن پیشگیری در Shopify است.

کد خبر: ۱۴۷٬۵۵۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha