۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۹
نصب پرده تخلف بر سردرب یک نانوایی در تویسرکان | تخلف ۳ مرتبه تکرار شده است
سرپرست تعزیرات حکومتی همدان عنوان کرد:

نصب پرده تخلف بر سردرب یک نانوایی در تویسرکان | تخلف ۳ مرتبه تکرار شده است

همدان - سرپرست تعزیرات حکومتی استان همدان از جریمه تصاعدی واحدهای صنفی استان در صورت تکرار تخلف خبر داد و گفت: پرده تخلف بر سردرب یک نانوایی در تویسرکان نصب شد.

به گزاش بازار و به نقل از روابط عمومی تعزیرات حکومتی همدان، مرضیه یونسی از نصب پرده تخلف برای یک نانوایی در تویسرکان خبر داد و اظهار کرد: براساس سیاست‌های سازمان تعزیرات حکومتی و در راستای حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان، با ارسال گزارشی مبنی بر کم‌فروشی یک نانوایی لواش سنتی در تویسرکان، جلوی این قضیه گرفته شد.

وی بیان کرد: تعزیرات حکومتی شهرستان تویسرکان فرد خاطی را به دلیل داشتن سومین سابقه تخلف علاوه بر جریمه نقدی ۱۳۴ میلیون ریالی به نصب پارچه تخلف بر سردرب واحد به مدت دو هفته محکوم کرد که پس از قطعیت تخلف، حکم اجرا شد.

سرپرست تعزیرات حکومتی استان همدان با تاکید به اینکه تکرار تخلف موجب نصب پرده برسر درب واحدهای متخلف و تصاعدی شدن جریمه می‌شود گفت: واحدهای صنفی که دارای چندین سابقه محکومیت در تعزیرات حکومتی باشند علاوه بر جزای نقدی، برای آنها نصب پرده و با تکرار تخلف پروانه واحد لغو خواهد شد.

وی عنوان کرد: با استناد به قانون نظام صنفی سابقه تخلف واحدهای صنفی در مرتبه سوم، ۶ برابر جریمه و ۱۴ روز نصب پرده، در مرتبه چهارم هشت برابر جریمه و ۳۰ روز نصب پرده، مرتبه پنجم و بیشتر ۱۰ برابر جریمه ۶۰ روز نصب پرده، ۶ ماه تعطیلی واحد و ۶ ماه تعلیق پروانه کسب و در مراحل بالاتر لغو پروانه است.

کد خبر: ۱۴۷٬۵۰۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha