۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۴
شکوفایی صنعت پوشاک با شناسایی ظرفیت‌ها و ارائه تسهیلات حمایتی مناسب
در سفر به همدان اعلام شد؛

شکوفایی صنعت پوشاک با شناسایی ظرفیت‌ها و ارائه تسهیلات حمایتی مناسب

همدان - سرپرست دفتر صنایع منسوجات و پوشاک وزارت صنعت، معدن و تجارت بر شکوفایی صنعت پوشاک و ایجاد اشتغال پایدار با شناسایی ظرفیت‌ها و ارائه تسهیلات حمایتی مناسب تأکید کرد.

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی صنعت، معدن و تجارت همدان، افسانه محرابی در بازدید از مناطق «ویان»، «کردآباد»، «لتگا»، «دستجرد» و زاغه واقع در استان همدان با اشاره به پتانسیل‌های این مناطق در تولید پوشاک و کیف بر ضرورت ساماندهی، تجمیع و آموزش در این مناطق با اشتغال بالای پنج هزار نفر تأکید کرد.

وی در این سفر عنوان کرد: با شناسایی ظرفیت‌ها و ارایه تسهیلات حمایتی مناسب از سوی دولت زمینه رشد و شکوفایی صنعت پوشاک در این مناطق و ایجاد اشتغال پایدار صورت خواهد گرفت.

سرپرست دفتر صنایع منسوجات و پوشاک وزارت صنعت، معدن و تجارت خواستار برگزاری دوره های آموزشی و حمایت از شرکت در نمایشگاه‌های خارجی برای توانمندسازی شاغلان این بخش شد.

محرابی بیان کرد: طی دو سال اخیر اقداماتی از جمله برگزاری دوره‌های آموزشی و کمک به شرکت در نمایشگاه‌های خارج از کشور برای توانمندسازی فعالان منطقه کردآباد صورت گرفته است.

وی همچنین بر شناسنامه‌دار کردن، ساماندهی و تجمیع این واحدها در قالب خوشه‌های صنعتی برای ارتقا کمی و کیفی جایگاه این مناطق در تولید کیف و پوشاک تأکید کرد.

کد خبر: ۱۴۷٬۴۲۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha