۱۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۳
قرارگاه جهادی ستاد اجرایی فرمان امام در خوزستان افتتاح شد

قرارگاه جهادی ستاد اجرایی فرمان امام در خوزستان افتتاح شد

اهواز - قرارگاه خدمت رسانی ستاد اجرایی فرمان امام به منظور اسکان اضطراری ۱۲ هزار خانوار خوزستانی در اهواز افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار بازار، رئیس ستاد اجرایی فرمان امام سه شنبه شب در مراسم افتتاح این قرارگاه گفت: این ستاد وظیفه خود می داند در کنار مردم ایران باشد و در این بین مردم خوزستان به دلیل شرایط سخت زیست محیطی و حوادث غیرمترقبه، جایگاه ویژه ای دارند.

محمد مخبر با بیان اینکه قرارگاه خدمت‌رسانی «شهید علی هاشمی» که به همت بنیاد احسان راه اندازی شده، علاوه بر نگهداری از اقلام ضروری غذایی ودارویی، امکان اسکان ۱۲هزار نفر را در مواقع بروز شرایط بحرانی مانند سیل و زلزله را دارد.

مخبر با اشاره به بنیاد احسان با رویکرد حوادث مترقبه و جهادی اظهار کرد: قرارگاه جهادی خدمت رسانی، امدادی و جهادی در ۱۰ نقطه کشور احداث شد که از جمله آن در اهواز است. 

رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) گفت: متاسفانه تمام دولت‌های بعداز جنگ اهمیت و عمق خرابی‌هایی که در استان خوزستان اتفاق می‌افتاد، حداقل به نسبت خرابی‌ها رسیدگی نشد البته کار و هزینه بسیار شده اما خرابی‌ها نیز بسیار شده است.

وی افزود: مهمترین معضل خوزستان بحث فاضلاب است که اگر درست می شد شاهد اتفاقاتی نظیرخسارات سیل اخیر نبودیم.

مخبر تأکید کرد: ستاد اجرایی فرمان امام جزو اولین دستگاه‌هایی بود که در سیل خوزستان به امداد مردم شتافت، تاکنون ۱۴ هزار بسته لوازم خانگی به مردم محروم استان اهدا کردیم و به طور جهادی در کنار مردم این استان خواهیم ماند.

کد خبر: ۱٬۴۷۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha