۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۷
نقاط اشتراک زیادی بین مجلس و دولت برای ساماندهی استخدام کارکنان دولت وجود دارد
نماینده مردم بروجرد در مجلس:

نقاط اشتراک زیادی بین مجلس و دولت برای ساماندهی استخدام کارکنان دولت وجود دارد

ساماندهی استخدام کارکنان دولت چون حوزه‌های متعددی با این مساله دخیل هستند، اختلاف با سازمان اداری و استخدامی کشور که نماینده دولت محسوب می‌شود در روند کار و نتیجه پیگیری‌ها تاثیرگذار است.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، عباس گودرزی، در بیان جزییات نشست‌های اخیر کارگروه بررسی طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت با نمایندگان سازمان اداری و استخدامی کشور که به دستور رییس مجلس برای تدوین لایحه برگزار شده است، گفت: ساماندهی استخدام کارکنان دولت چون حوزه وسیعی را دربر می‌گیرد و حوزه‌های متعددی با این مساله دخیل هستند، اختلاف با سازمان اداری و استخدامی کشور که نماینده دولت محسوب می‌شود در روند کار و نتیجه پیگیری‌ها تاثیرگذار است لذا برای حصول نتیجه بهتر که کار را به نفع کارکنان آسان‌تر می‌کند، شایسته است به یک توافق و تعاملی برسیم.

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: در نهایت چند روز قبل پیرو جمع‌بندی‌هایی که در جلسات گذشته پیرامون طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت صورت گرفته بود، نشست مشترکی با نمایندگان سازمان اداری و استخدامی کشور داشتیم که در آن مشخص شد نقاط اشتراک زیادی بین ما و این سازمان وجود دارد.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، یادآور شد: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، قرار شد در هفته پیش‌رو چند جلسه با نمایندگان سازمان اداری و استخدامی داشته باشیم که چنانچه مشکلی ایجاد نشود، برگزار خواهند شد تا بتوانیم در خصوص این موضوع به یک توافق و تفاهمی برسیم که خروجی آن مورد اجماع کمیسیون اجتماعی و سازمان اداری و استخدامی به نمایندگی از دولت باشد.

رئیس کارگروه بررسی طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: قطعا ما این موضوع را رها نمی‌کنیم و همچنان پیگیر هستیم و امیدواریم که بتوانیم این امر مهم را با یک برنامه مدون و معقول به نتیجه برسانیم.

کد خبر: ۱۴۷٬۲۶۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • IR ۱۸:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۷
      0 0
      سلام کارگران نگهداری خط و ابنیه فنی راه آهن در سراسر کشور خواستار تصویب طرح ساماندهی کارکنان دولت و حذف پیمانکاران این بخش می باشند