۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۱
سفر دولت هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان برای بابل دستاورد داشت
در گفتگو با بازار؛

سفر دولت هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان برای بابل دستاورد داشت

بابل- سعادتی، نماینده مردم بابل در مجلس با اشاره به مصوبه ۱۵ هزار میلیارد تومانی سفر دولت به استان گفت: سهم بابل از این مصوبه یک هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان است.

مهدی سعادتی در گفتگو با خبرنگار بازار با اظهار اینکه سفر دولت به استان دستاورد و رهاورد ۱۵ هزار میلیارد تومانی برای توسعه بخش های مختلف داشته است، افزود: سهم شهرستان بابل از این اعتبار و مصوبه هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان بوده است.

وی با بیان اینکه حدود ۲۰۰ تا ۳۰۰ میلیارد تومان در قالب ماده ۵۶ وتسهیلات برای شهرستان درنظر گرفته شده است،اظهار داشت: امیدواریم با برنامه های دولت و اجرای مصوبات شاهد رشد و توسعه استان و شهرستان باشیم.

وی پسماند و راه را از جمله دغدغه ها برشمرد و گفت: ۳۳۰ میلیارد تومان برای تکمیل فاضلاب شهرستان درنظر گرفته شد و فاز اول آن باید امسال به بهره برداری و سرانجام رسد.

سعادتی با اظهار اینکه عقب ماندگی شهرستان باید با همت و تلاش مسئولان جبران شود، با اشاره به مسائل و مشکلات فراروی کشاورزی و باغداری رفع این مشکلات را الزامی دانست.

این نماینده مجلس به وجود ۱۹۰ آب بندان و استفاده چندمنظوره از آن اشاره کرد و گفت: استفاده کشاورزی و گردشگری از این آب بندان ها صورت می گیرد و باید برای حمایت از کشاورزان برنامه ریزی صورت گیرد.

کد خبر: ۱۴۷٬۲۴۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha