۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۱
نتفلیکس از کاهش ۹۰۰ هزار نفری مشترکین خود خبر داد!
در پی افزایش هزینه زندگی در اروپا و آمریکا؛

نتفلیکس از کاهش ۹۰۰ هزار نفری مشترکین خود خبر داد!

شرکت نتفلیکس با اعلام کاهش ۹۰۰ هزار نفری مشترکین خود، از ایجاد بحران مالی بی سابقه در این شرکت و در نتیجه لغو ادامه ساخت بسیاری از پروژه های فیلم و انیمیشن سازی خود خبر داد.

به گزارش بازار، در پی ریزش سنگین سهام شرکت نتفلیکس و از دست دادن بی سابقه و تاریخی مشتریان خود، این شرکت با انتشار بیانیه ای از لغو ادامه ساخت بسیاری از پروژه های فیلم و مستند خود در پی مشکلات مالی خبر داد.

بر اساس این گزارش، گفته می شود بحران مالی جاری نتفلیکس بر روی بسیاری از پروژه ها به ویژه در بخش انیمیشن آن تاثیر بسزایی گذاشته و منجر به تعطیلی آنها شده است.

بنا بر اعلام رسمی نتفلیکس، این شرکت تاکنون بیش از ۲۰۰ هزار مشترک خود را در سه ماهه نخست سال جاری میلادی از دست داده که علاوه بر این تعداد، خروج نتفلیکس از روسیه نیز ۷۰۰ هزار مشتری دیگر این شرکت را از آن جدا کرد؛ موضوعی که به بحران مالی بی سابقه ای رد نتفلیکس تبدیل شده و آینده سهام این شرکت که به ویژه در ایام قرنطینه های کرونایی، از رشد بی سابقه ای برخوردار شده بود را به خطر انداخته است.

نتفلیکس از کاهش ۹۰۰ هزار نفری مشترکین خود خبر داد!

به گفته کارشناسان اقتصادی بازار، افزایش هرینه های زندگی به ویژه در اروپا و آمریکا در کنار تورم فزاینده و آینده مبهم اقتصادی در حوزه یورو و ایالات متحده که بخشی از آن ناشی از بی ثباتی امنیتی و اقتصادی حاصل از جنگ اوکراین به حساب می آید، منجر به کاهش علاقمندی هواداران نتفلیکس و سایر استریمرهای اینترنتی شده است.

گفته می شود در شرایط فعلی رکود تورمی شکل گرفته در اروپا، شهروندان قاره سبز عمده بودجه خود را صرف خرید مایحتاج اولیه از جمله خوراک، پوشاک و اجاره مسکن کرده و با این حساب، میزان علاقمندی آنها به هزینه های جانبی مانند خرید اشتراک نتفلیکس به شکل چشمگیری کاهش یافته است.

کد خبر: ۱۴۷٬۱۶۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha