۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۴
نینتندو از راه اندازی سرویس جدید بازی های آنلاین خود خبر داد
تحولات بازی های آنلاین؛

نینتندو از راه اندازی سرویس جدید بازی های آنلاین خود خبر داد

شرکت نینتندو از توسعه شبکه آنلاین اختصاصی بازی های خود خبر داده و معتقد است این سرویس می تواند نیازهای هواداران این کنسول ها در بازی های آنلاین را برآورده کند.

به گزارش بازار، با حرکت کنسول های بازی به سمت بازی های آنلاین، شرکت مشهور و صاحب نام نینتند و به شکل قابل توجهی از رقبای بزرگ خود در بازار یعنی پلی استیشن سونی و ایکس باکس میاکسروسافت عقب ماند.

با اینحال، این شرکت از تصمیم خود برای ورود به عرصه بازی های آنلاین با ارائه سرویس Nintendo Switch Online خبر داده که بنا بر ادعای این شرکت، نسخه «پک تایر ۱» سرویس مذکور، مشتریان نینتندو تا حد قابل توجهی، نیازهای هواداران این شرکت به بازی های آنلاین را برآورده خواهد ساخت.

به گفته نینتندو، بازی های پر طرفدار این شرکت همچون ماریو کارت ۸ دولوکس، انیمال کراسینگ و اسپلیتون در آرشیو این سرویس پک آنلاین قرار داده شده و قرار است به مرور، بازی های بیشتری نیز به قفسه کتابخانه آن اضافه شود. همچنین امکان بازی های چند نفره و مشترک نیز در این سرویس فراهم شده که می تواند جذابیت خاصی برای دارندگان این کنسول بازی به همراه داشته باشد.

نینتندو از راه اندازی سرویس جدید بازی های آنلاین خود خبر داد

اما خبر خوش برای هواداران بازی های قدیمی و پر طرفداران «سگا» اینکه نینتندو از قرار دادن سه بازی پر طرفدار سگا در سرویس آنلاین خود خبر داده و قرار است به مرور تعداد این بازی ها را نیز افزایش دهد.

علیرغم تلاش های اخیر نینتندو برای پیوستن به دنیای بازی های آنلاین، بسیاری از کارشناسان حوزه بازی های کامپیوتری در موفقیت نخستین گام برداشته شده از سوی نینتندو در این مسیر ابراز شک و تردید کرده و معتقدند مشخص نیست نینتندو بتواند به مسیر فعلی خود در رقابت با پلی استیشن و ایکس باکس ادامه دهد.

کد خبر: ۱۴۷٬۱۶۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha