۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۰
بررسی فنی نوکیا G۱۱| بازگشت نه چندان موفق نوکیا به بازار تلفن همراه
تازه های دنیای الکترونیک؛

بررسی فنی نوکیا G۱۱| بازگشت نه چندان موفق نوکیا به بازار تلفن همراه

نوکیا به تازگی از محصول جدید خود یعنی گوشی G۱۱ رونمایی کرده که علیرغم ادعای این شرکت کهنه کار، رقیب خطرناکی برای برندهای بزرگ بازار به حساب نمی آید.

به گزارش بازار، گوشی های تلفن همراه میان رده، از جمله محصولات پر طرفدار در این بازار به حساب می آیند که طیف وسیعی از مشتریان را به خود تخصیص داده اند.

شرکت نوکیا به تازگی از گوشی جدید خود به نام G۱۱ رونمایی کرده که در طیف گوشی های میان رده و البته با مکاناتی مناسب به ویژه در قسمت باتری خود برخوردار است.

این گوشی از اندروید ۱۱ بهره می برد و بر اساس گزارش های منتشر شده، نوکیا تمرکز بسیار مناسبی در پشتیبانی نرم افزاری این محصول به ویژه در بخش امنیت آن داشته و تاکنون دو آپدیت ویژه امنیت برای این محصول خود ارائه کرده است.

اگرچه نمی توان G۱۱ را گوشی رده بالا و با امکانات چندان خاص در نظر گرفت، اما برای طرفداران این برند قدیمی محصولی دلچسب بوده که با قیمت ۲۵۵ دلاری خود، به گوشی مناسبی برای افراد میانسال با استفاده روزمره بدل شده است.

G۱۱ دارای یک صفحه نمایش ۶.۵ اینچی است که با فرکانس ۹۰ هرتز کار می کند. البته حافظه داخلی این گوشی برای نسل جوان مناسب نبوده و تنها ۳۲ گیگابایت حافظه دارد که با دوربین های ۱۳ و ۲ مگاپیکسلی خود، محصولی مناسب حال افراد میانسال محسوب می شود.

بررسی فنی نوکیا G۱۱| بازگشت نه چندان موفق نوکیا به بازار تلفن همراه

همانطور که گفته شد، باتری این گوشی، از نقاط قوت آن محسوب شده و بنا بر ادعای نوکیا، تونایی سه روز شارژدهی با مصرف روزانه عادی را دارد.

مقدار رم این گوشی دو سیم کارت نیز ۳ گیگابایت اعلام شده و ۱۸۹ گرم وزن دارد. روزولوشن صفحه نمایش G۱۱ هم ۷۲۰*۱۶۰۰ بوده و تکنولوژی ساخت آن نیز IPS اعلام شده که با این حساب، یک صفحه نمایش کاملا معمولی و متعارف محسوب می شود.

اما علیرغم ادعای نوکیا در خصوص مناسب بودن قیمت این محصول، حقیقت امر این است که شرکت های بزرگ چینی مانند شیائومی و وان پلاس، با همین هزینه اندک، محصولاتی با مشخصات سخت افزاری بهتر و قوی تر به بازار عرضه می کنند که همین موضوع نقطه ضعف بزرگی برای نوکیا در خصوص رقابت در بازار به حساب می آید.

کد خبر: ۱۴۷٬۱۶۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha