۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۱
۷۵۰ تن شکر در چهارمحال و بختیاری توزیع شد
رئیس جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری:

۷۵۰ تن شکر در چهارمحال و بختیاری توزیع شد

شهرکرد- رئیس سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری از تهیه و توزیع ۷۵۰ تن شکر به مناسبت ماه مبارک رمضان در استان خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از پایگاه خبری جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری، عطاالله ابراهیمی اظهار کرد: به منظور تأمین نیاز شکر خانوارها و اصناف ۷۵۰ تن شکر در ماه مبارک رمضان در چهارمحال و بختیاری تهیه و توزیع شد.

وی با بیان اینکه ۳۵۰ تن از این شکرها به منظور مصرف خانوارها است، تصریح کرد: ۴۰۰ تن دیگر برای مصرف اصناف همچون تولیدهای پولکی و نبات و شیرینی فروشی‌ها است.

رئیس جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه از بهمن سال ۱۴۰۰ جوجه ریزی برای تأمین مرغ مورد نیاز ماه مبارک رمضان انجام گرفته است، عنوان کرد: روزانه ۱۲۰ تن مرغ گرم و منجمد در استان توزیع می‌شود که از این میزان ۸۵ تن آن مرغ گرم است.

وی با بیان اینکه هیچگونه مشکلی در تأمین مرغ مورد نیاز استان وجود ندارد، گفت: نانوایی‌های چهارمحال و بختیاری در این ماه از ساعت ۹ صبح تا ۱۲ و ۳۰ دقیقه ظهر و ۱۶ عصر تا ۳۰ و ۳۰ دقیقه شب فعالیت خواهند کرد.

رئیس جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری به توزیع ۹۰۰ تن برنج و ۸۸۲ تن روغن اشاره کرد و افزود: در این ماه نظارت‌ها بر فعالیت اصناف و بازار تشدید خواهد شد.

کد خبر: ۱۴۷٬۰۵۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha