۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۳
احداث و تکمیل ۳۰ هزار واحد مسکونی برای اقشار کم درآمد در شهرها در برنامه بنیاد مسکن
معاون بنیاد مسکن خبر داد

احداث و تکمیل ۳۰ هزار واحد مسکونی برای اقشار کم درآمد در شهرها در برنامه بنیاد مسکن

سهرابی، معاون مسکن شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: علاوه بر اجرای طرح نهضت ملی مسکن، بنیاد احداث و تکمیل ۳۰ هزار واحد شهری اقشار کم‌درآمد را برای سال جاری در برنامه دارد.

به گزارش بازار به نقل از وزارت راه و شهرسازی، حمیدرضا سهرابی معاون مسکن شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در خصوص احداث واحدهای مسکن شهری توسط بنیاد در سال جدید اعلام کرد: در سال ۱۴۰۱ بنیاد مسکن احداث ۲۰ هزار واحد مسکونی را علاوه بر اجرای طرح نهضت ملی مسکن برعهده دارد که شامل پروژه‌های اقشار کم‌درآمد است و حدود ۱۲ هزار واحد از گذشته به ۲۰ هزار واحد متصل شده است که امیدواریم در سال جاری بتوانیم واحدهای باقیمانده را به بهره‌برداری برسانیم.

معاون مسکن شهری بنیاد مسکن ادامه داد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی همچنین ۱۰ هزار واحد با شهرداری تهران تفاهم کرده است که ۳ هزار واحد آن در اسفند کلنگ زنی و عملیات اجرایی آن آغاز شده است و ۷ هزار واحد نیز تا پایان خردادماه تعیین تکلیف و عملیات اجرایی آنها آغاز خواهد شد.

گفتنی است، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی علاوه بر اجرای طرح نهضت ملی مسکن احداث واحدهای مسکونی را در مناطق شهری و همچنین روستاها برای اقشار کم‌درآمد در دستور کار دارد.

کد خبر: ۱۴۷٬۰۳۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha