۳۰ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۶
مطالعات اکتشاف مقدماتی و توسعه زیرساخت‌های معدنی در استان سمنان تکمیل می‌شود
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی سمنان:

مطالعات اکتشاف مقدماتی و توسعه زیرساخت‌های معدنی در استان سمنان تکمیل می‌شود

سمنان - رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی سمنان با تأکید بر لزوم توجه به زنجیره تولید مواد معدنی گفت: مطالعات اکتشاف مقدماتی و توسعه زیرساخت‌های معدنی در استان تکمیل می‌شود.

به گزارش خبرنگار بازار، نادر مالکی صبح شنبه در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه و ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان سمنان به میزبانی استانداری ضمن بیان اینکه هفت برنامه از هشت برنامه اولویت‌دار توسعه استان در سال گذشته مورد رسیدگی و بررسی قرار گرفت و برنامه‌های عملیاتی مناسب برای این اولویت‌ها تدوین شد، اظهار داشت: برنامه عملیاتی در خصوص اکتشاف و توجه به زنجیره تولید مواد معدنی برای مصارف داخلی و صادرات در اولویت نخست قرار دارد.

وی با تأکید بر لزوم تکمیل مطالعات اکتشاف مقدماتی و توسعه زیرساخت‌های معدنی در پهنه استان بیان کرد: این طرح باهدف توسعه صادرات محصولات نهایی معدنی اجرا می‌شود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی سمنان با اشاره به تصویب پروژه «اقتصاد مقاومتی، جهش تولید» در این جلسه خاطرنشان کرد: این پروژه با پیشنهاد دستگاه‌های اجرایی استان در راستای تحقق شعار سال ارائه شد و تصویب تقویم نمایشگاهی تخصصی و تجاری در دستور کار قرار گرفت.

مالکی از راه‌اندازی پایگاه جامع آمار و اطلاعات در استان سمنان خبر داد و گفت: دستگاه‌های اجرایی به‌ویژه شهرداری‌ها باید برای رفع نواقص و بارگذاری اطلاعات و آمارهای موردنیاز این پایگاه در اسرع وقت اقدام کنند.

کد خبر: ۱۴٬۷۰۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha