۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۷
شرکت‌های دانش بنیان باید تولیدات خود را با نیازهای استان همسو کنند
رئیس اتاق بازرگانی زنجان:

شرکت‌های دانش بنیان باید تولیدات خود را با نیازهای استان همسو کنند

زنچان-یگانه فرد،رئیس اتاق بازرگانی زنجان،با بیان اینکه شرکت‌های دانش بنیان باید تولیدات خود را با نیازهای استان همسو کنند،گفت: طی سال گذشته مشکلات شرکت‌های دانش بنیان احصاء شده است. 

علی یگانه فرد در گفتگو با خبرنگار بازار به شعار سال نامگذاری شده از سوی مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: برای تحقق این مهم اقدامات حمایتی از دانش بنیان باید تبیین شود.

وی با بیان اینکه منابعی جهت تأمین مالی شرکت‌های دانش بنیان در استان زنجان باید تخصیص پیدا کند،اظهار کرد: طرح‌ها و ایده‌ها باید به سمت رفع نیاز استان هدایت شود.

رئیس اتاق بازرگانی زنجان،تاکید کرد: شرکت‌های دانش بنیان باید تولیدات خود را با نیازهای استان همسو کنند و در این میان شناسایی بازار طی دو سال گذشته و تدوین نقشه راه صادراتی برای استان توسط اتاق بازرگانی انجام گرفته است.

یگانه فرد با بیان اینکه نیازهای کشورهای همسایه احصاء شده است،تاکید کرد: طی سال گذشته مشکلات شرکت‌های دانش بنیان احصاء شده است.

وی ابراز داشت: اتاق بازرگانی استان زنجان بر لزوم رفع موانع و مشکلات بر سر راه فناوری های نوین و دانش بنیان در استان تاکید کرد و افزود: باید مسئولین نسبت به رفع مشکلات همکاری لازم را داشته باشند.

کد خبر: ۱۴۶٬۸۵۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha