۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۶
آمار و شاخص‌های استان همدان واقعی و دقیق احصا شود
استاندار همدان:

آمار و شاخص‌های استان همدان واقعی و دقیق احصا شود

همدان - استاندار همدان گفت: آمار و شاخص‌های استان همدان را باید واقعی و دقیق احصا کنیم تا در زمینه جذب اعتبارات متضرر نشویم.

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی استانداری همدان؛ علیرضا قاسمی‌فرزاد در جلسه هماهنگی، برنامه ریزی و طرح مباحث و موارد مرتبط با مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان، گفت: سهمیه اشتغال به تفکیک دستگاه‌های اجرایی استان در نظر گرفته شده و تحقق آن نیز به‌طور مستمر رصد، پیگیری و نظارت خواهد شد.

وی بابیان اینکه احصاء و اصلاح شاخص‌ها و آمارها یکی از اولویت‌هایی است که در کنار دیگر وظایف انجام و اجرایی خواهد شد، افزود: در زمینه اشتغال و اشتغال‌زایی کارآمدی‌ها و ظرفیت‌های استان را دنبال می‌کنیم.

قاسمی فرزاد با تاکید بر اینکه مدیران دستگاه‌های اجرایی استان همدان باید نگاهی بسیط نسبت به مجموعه خود داشته و افق پیشرفت و توسعه را به طور کارشناسی رصد کنند، گفت: کمبود نیروی انسانی در دستگاه‌های اجرایی استان و شهرستان‌ها پیگیری شود.

وی بابیان اینکه با نگاه ویژه دولت عدالت محور و همراهی نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، امور را در راستای پیشرفت استان پیش خواهیم برد و باید آمار واقعی و دقیق ارائه شود و صرفاً به گزارش عملکرد تقلیل نیابد، افزود: آمار و شاخص‌های استان را واقعی و دقیق احصا کنیم تا در زمینه جذب اعتبارات متضرر نشویم.

استاندار همدان عنوان کرد: اگر آمار و شاخص‌های استان به صورت دقیق احصا و به مراجع بالادستی اطلاع‌رسانی نشود در بودجه سالانه نسبت به دیگر استان‌ها عقب خواهیم ماند.

کد خبر: ۱۴۶٬۸۱۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha