۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۴
احتمال افزایش قیمت پولکادات| روند فعلی قیمت رو به بالا و مثبت است
تحلیل بازار رمزارزها؛

احتمال افزایش قیمت پولکادات| روند فعلی قیمت رو به بالا و مثبت است

با ادامه گسترش و توسعه شبکه پولکادات، قیمت DOT به عنوان توکن بومی این شبکه نیز طی چند روز گذشته به طور پیوسته افزایش یافته که می تواند مقدمه ای برای افزایش بیشتر قیمت محسوب شود.

به گزارش بازار، با ادامه گسترش و توسعه شبکه پولکادات، قیمت DOT به عنوان توکن بومی این شبکه نیز طی چند روز گذشته به طور پیوسته افزایش یافته است. در حال حاضر، DOT با قیمت ۱۹.۱۵ دلار معامله می شود که حدود ۱۲ درصد بالاتر از پایین ترین سطح این هفته آن است. قیمت این توکن همچنین در نزدیکی بالاترین سطح آن در در ۱۰ آوریل شناور است. ارزهای دیگری مانند Ox، کوساما، او ایکس و جی ام تی نیز اخیرا بازگشت خوبی از خود نشان داده اند.

قیمت پولکادات پس از راه اندازی نسخه ۰.۹.۱۹ این شبکه توسط توسعه دهندگان در حال افزایش است. یکی از ویژگی های این ارتقا، معرفی پروتکل پیام رسانی داخل شبکه XCM بود. با این حال، ایده این ارتقا نسبتا ساده است. پولکادات در هسته خود ارتقاءهای بدون فورک Substrate را در دست اجرا داشته و مدیران این شرکت معتقدند که منطق تجاری شبکه را تنها با استفاده از حاکمیت می توان ارتقا داد.

قیمت پولکادات نیز به دلیل عملکرد قوی اکوسیستم آن، طی روزهای اخیر افزایش یافته است.

پیش بینی قیمت پولکادات

احتمال افزایش قیمت پولکادات| روند فعلی قیمت رو به بالا و مثبت است

قیمت DOT طی چند روز گذشته، بازگشتی صعودی داشته و نسبت به پایین ترین حد خود در این هفته حدود ۱۲ درصد افزایش یافته است. قیمت دات از سطح اصلاحی فیبوناچی ۵۰ درصد بالاتر رفته و میانگین متحرک ۲۵ روزه و ۵۰ روزه آن، یک الگوی متقاطع صعودی ایجاد کرده است. همچنین، قیمت کمی پایینتر از خط روند صعودی نشان داده شده (رنگ سبز) که نشانه خوبی برای احتمال افزایش قیمت دات محسوب می شود.

بنابراین، چشم انداز قیمت پولکادات در این نقطه خنثی است. با این حال، اگر قیمت بالاتر از این خط روند نزولی حرکت کند، شکست صعودی تایید خواهد شد. اگر این اتفاق بیفتد، سطح کلید بعدی برای رصد ۲۰.۲۵ دلار خواهد بود. از سوی دیگر، افت قیمت به زیر ۱۸.۳۰ دلار این دیدگاه را باطل می کند.

کد خبر: ۱۴۶٬۷۹۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha