۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۰
آزادراه هفت تن ساری- قائمشهر احداث می شود
نماینده مردم ساری در مجلس:

آزادراه هفت تن ساری- قائمشهر احداث می شود

ساری- بابایی کارنامی، نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس گفت: بزرگراه هفت تن ساری - قائمشهر به طول ۴۴ کیلومتر در مرکز استان احداث می شود.

علی بابایی کارنامی در گفتگو با خبرنگار بازار داشتن بزرگراه و آزادراه استاندارد را حق مردم استان دانست و گفت: آزادراه هفت تن قائمشهر به طول ۴۴ کیلومتر تا ساری احداث می شود که نقش مهمی در کاهش بار ترافیک خواهد داشت.

وی نداشتن سیستم تصفیه فاضلاب بهداشتی را از چالش های مرکز استان بیان کرد و گفت: ساری با ۲۶۵ هزار مشترک آب و فاضلاب هنوز از سیستم بهداشتی فاضلاب بهره مند نیست و در زمینه آب نیز پرتنش ترین مدیریت را دارا هستیم.

وی داشتن ۱۰۰ کیلومتر جاده خاکی را از دیگر مشکلات مرکز استان بیان کرد و گفت: ساری مرکز استان از محرومیت و مشکلات زیادی رنج می برند و باید برای حل مشکلات آن تلاش وافری صورت گیرد.

این نماینده مجلس چوب و کاغذ را از صنایع مهم و تولیدی استان بیان کرد و گفت: این صنعت نیازمند توجه ویژه است و باید از ظرفیت های آن در اقتصاد استان بهره گرفت.

بابایی با اشاره به شعار سال جاری و وجود چهار میلیون بیکار ددر کشور گفت: باید با تکیه بر تولید دانش بنیان در حوزه اشتغال ورود و برنامه ریزی کرد.

کد خبر: ۱۴۶٬۷۷۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha