۳۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۶
نظارت بر بازار ماه رمضان استان سمنان تشدید می‌شود
استاندار سمنان:

نظارت بر بازار ماه رمضان استان سمنان تشدید می‌شود

سمنان- استاندار سمنان از تشدید نظارت بر بازار خبر داد و گفت:نظارت بهتر و بیشتر در حوزه بازار برای مدیریت امور طی ماه مبارک رمضان به منظور تامین اقلام مورد نیاز مردم استان در دستور کار قرار دارد.

به گزارش بازار، به نقل از روابط عمومی استانداری سمنان، سید محمد رضا هاشمی درباره شرایط ماه رمضان و بازار اقلام اساسی مورد نیاز مردم، بیان کرد: نظارت بهتر و بیشتر در حوزه بازار برای مدیریت امور در ماه مبارک رمضان به منظور تامین اقلام مورد نیاز مردم استان در دستور کار قرار داشته باشد.

وی افزود: هیچگونه مشکل و کمبودی در بحث کالاهای اساسی و اقلام مورد نیاز مردم در استان نداریم.

استاندار سمنان با بیان اینکه هیچگونه نگرانی در حوزه نیازهای ضروری و اقلام اساسی مورد تقاضای مردم در استان در ماه مبارک رمضان نباید وجود داشته باشد، تاکید کرد:از تلاشهای صادقانه اعضای ستاد تنظیم بازار استان که دستاورد آن مدیریت مطلوب و تنظیم بازار در ایام پایانی سال و تعطیلات نوروز بود، تقدیر و تشکر دارم.

هاشمی افزود: با اقدامات مطلوب صورت گرفته در ایام پایانی سال و تعطیلات نوروز ۱۴۰۱، هیچگونه کمبودی در بحث تامین میوه شب عید وجود نداشت و میوه به وفور موجود بود که امری قابل تقدیر است.

وی با بیان اینکه از ظرفیت بسیج برای تقویت نظارت ها در بازار و تسهیل در دسترسی مردم به کالاها به بهترین شکل ممکن همچون گذشته استفاده شود، گفت:نظارت در توزیع نهاده های دامی در استان تشدید و راستی آزمایی در دستورکار قرار گیرد تا نگرانی های موجود برطرف شود

کد خبر: ۱۴۶٬۵۸۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha