۳۰ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۳
 بررسی و حل مشکلات فوری کیان تایر در نهضت احیای واحدهای اقتصادی

بررسی و حل مشکلات فوری کیان تایر در نهضت احیای واحدهای اقتصادی

نماینده معاون اول در نهضت احیای واحدهای اقتصادی، جلسات مستمری با حضور مدیران، کارگران و کارشناسان نهضت احیا در نهاد ریاست جمهوری برگزار کرد و کارگران با تامین مواد اولیه کارخانه به کار بازگشتند.

به گزارش بازار، با ماموریت محوله از سوی محمد مخبر به سید امیر حسین مدنی نماینده معاون اول در نهضت احیای واحدهای اقتصادی، جلسات مستمری با حضور مدیران، نمایندگان کارگران و کارشناسان نهضت احیا در نهاد ریاست جمهوری برگزار، و با راهکارهای اتخاذ شده و تامین مواد اولیه این کارخانه، کارگران به کار بازگشتند.

در این خصوص مدنی با بیان اینکه برای احیای این کارخانه سه مرحه کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت طراحی شده است گفت: در فاز اول ایجاد مبادی شروع فرآیند تولید از طریق تهیه مواد اولیه مورد نیاز شرکت به مدت ۱۰۰ روز در دستور کار قرار گرفته است.

وی ادامه داد: انجام هماهنگی‌های لازمه با مسئولان ذیربط من باب رفع مشکلات حادثه برای شرکت در زمینه تأمین اجتماعی و تصفیه امور ورشکستگی در مرحله دوم احیای این کارخانه پیگیری خواهد شد.

نماینده معاون اول ریاست جمهوری در نهضت احیای واحدهای اقتصادی مرحله سوم راهکارهای اتخاذ شده برای حل مشکلات این کارخانه را تثبیت وضعیت شرکت از طریق جذب سرمایه‌گذار جدید برشمرد.

کد خبر: ۱۴۶٬۴۹۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha