۳۰ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۸
کشف ۳۶ مورد کالای قاچاق در سراسر کشور از ابتدای سال

کشف ۳۶ مورد کالای قاچاق در سراسر کشور از ابتدای سال

سرپرست دفتر بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهاد کشاورزی از کشف ۳۶ مورد کالای قاچاق در سراسر کشور از ابتدای سال تاکنون از طریق بازرسی و نظارت نیروهای وزارت جهاد کشاورزی خبر داد.

به گزارش بازار، مسعود امراللهی سرپرست دفتر بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهاد کشاورزی گفت: عمده این پرونده‌ها مربوط به کشف ۳۰ تن روغن قاچاق در استان یزد و دو محموله ۱۵ تنی روغن در استان تهران در هفته گذشته بوده اند و پرونده کالاهای قاچاق کشف شده را به مراجع ذی‌ربط ارجاع داده‌ایم.

سرپرست دفتر بازرسی وزارت جهاد کشاورزی افزود: در هفته گذشته نیز نزدیک به ۱۶ تن کود شیمیایی اوره قاچاق نیز توسط بازرسان این دفتر کشف شد.

امراللهی گفت: از دی ماه سال ۱۴۰۰ که دفتر بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهاد کشاورزی راه‌اندازی شده تا ۲۴ فروردین، نزدیک به ۴۲۳ هزار و ۴۰۱ مورد بازرسی کالاهای کشاورزی در سراسر کشور انجام شده است که در پی آن ۳۶ هزار و ۸۸۰ پرونده تشکیل و به سازمان تعزیرات حکومتی ارسال شده اند.

سرپرست دفتر بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهاد کشاورزی اضافه کرد: از این تعداد پرونده ۴۳۰۷ پرونده در مورد تخلفات مختلف صنف آرد، گندم و نانوایی از جمله گران‌فروشی، کم‌فروشی و عرضه خارج از شبکه بوده است.

وی اظهار داشت: بازرسی‌ها و نظارت بر کالاهای کشاورزی و اساسی به صورت روزانه انجام می‌شود و بخشی از کشفیات و تشکیل پرونده‌های تخلف از طریق بررسی گزارش‌های مردمی انجام می‌گیرد.

کد خبر: ۱۴۶٬۴۸۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha