۳۰ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۰
افزایش سرانه کمک به ایتام به ۷۵۰ هزار تومان
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد خبر داد

افزایش سرانه کمک به ایتام به ۷۵۰ هزار تومان

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد گفت: سرانه کمک به ایتام تحت پوشش کمیته امداد به ۷۵۰ هزار تومان افزایش یافت.

به گزارش بازار، حبیب الله آسوده معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد گفت: تعداد پایگاه‌ها را در ماه مبارک رمضان بیشتر کردیم تا حجم حامی ایتام افزایش پیدا کند و به سرانه مدنظر برسیم.

آسوده افزود: درحال حاضر ۴۰۰ هزار کودک یتیم با همکاری کمیته امداد و یک میلیون و ۱۵۰ هزار حامی تحت پوشش قرار دارند. در ماه مبارک رمضان امسال نیز ۳۵ هزار حامی جدید به جمع خیران اضافه شدند.

آسوده گفت: برای رسیدن به سرانه ۷۵۰ هزار تومان و رفاه بیشتر ایتام حجم حامی یابی را افزایش دادیم و به ویژه در ماه مبارک رمضان پایگاه‌های خود را بیشتر کرده ایم. همچنین در شب‌های قدر با توجه به اجازه ستاد ملی مقابله با کرونا پایگاه خود را در مکان‌های معنوی برقرار می‌کنیم تا علاقه‌مندان در این کار نیک، سهیم شوند.

به گفته معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کسانی که قصد کمک به ایتام را دارند و در پایگاه‌های کمیته امداد موفق نشدند، می‌توانند با مراجعه به سایت اکرام ایتام و به انتخاب خود، سرپرستی فرزندی را قبول کنند.

آسوده گفت: با توجه به بحث تحصیل و معیشت ایتام میزان حداقل کمک مردمی ۱۰ هزار تومان است و افرادی که توانایی بیشتری دارند می‌توانند بیشتر کمک کنند.

کد خبر: ۱۴۶٬۴۵۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha