۳۰ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۳
 تحریم‌ها با تلاش صادرکنندگان و تولیدکنندگان بی اثر شد
رئیس اتاق قزوین:

تحریم‌ها با تلاش صادرکنندگان و تولیدکنندگان بی اثر شد

رئیس اتاق قزوین در مراسم تجلیل از صادرکنندگان نمونه این استان، عبور از تحریم‌ها را نتیجه تلاش صادرکنندگان و تولیدکنندگان و اقداماتی دانست که در دولت برای رفع مشکلات انجام شده است.

به گزارش بازار به نقل از اتاق ایران، رئیس اتاق قزوین با اشاره به اینکه در سالهای اخیر، با تلاش صادرکنندگان و تولیدکنندگان، تحریم‌ها بی اثر شد، گفت: در دولت نیز کارهای خوبی انجام شده که نوید روزهای خوبی را می‌دهد و امیدواریم با تلاش همه تولیدکنندگان به اهداف ترسیم شده دست یابیم.

مهدی بخشنده در مراسم تجلیل از صادرکنندگان نمونه استان قزوین افزود: در گمرک کالاهای زیادی دپو شده بود که با یک پیگیری استاندارقزوین موضوع حل شد و این سرعت عمل امیدوار کننده است تا در سایر بخش‌ها نیز شاهد تسهیل گری باشیم.

بخشنده اضافه کرد: در کشاورزی شاهد رویکرد جدیدی هستیم و در بخش صنعت کارهای خوبی شده و نوید بخش روزهای خوبی است و از صادر کنندگان انتظار داریم کمک کنند تا کارها شتاب گیرد.

این فعال اقتصادی گفت: جلسه‌ای با فعالان حوزه تولید که حداقل ۴۰۰ شغل ایجاد کرده‌اند تشکیل شد که نشان داد ظرفیت خوبی وجود دارد که می‌تواند به توسعه صادرات هم کمک کند.

بخشنده تصریح کرد: در حالی که شما کارآفرینان می‌توانستید این سرمایه را وارد معاملات مسکن و ارز و سایر واسطه گری کرده و تا ۵۰ برابر سود کنید با احساس مسئولیت اجتماعی مسیر پر خطر و ریسک تولید را پذیرفتید تا به اقتصاد کمک کنید و این کار بسیار ارزشمند و قابل تقدیر است.

در این نشست از ۲۵ تن از صادرکنندگان استان و یک صادرکننده نمونه ملی تجلیل شد.

کد خبر: ۱۴۶٬۴۱۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha