۳۰ فروردین ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۷
فروش تخم مرغ بیش از ۲۱ هزار تومان جرم است
سرپرست مدیریت توسعه بازرگانی جهاد کشاورزی گلستان :

فروش تخم مرغ بیش از ۲۱ هزار تومان جرم است

گرگان- سرپرست مدیریت توسعه بازرگانی جهاد کشاورزی گلستان گفت: مصوب تخم مرغ در بازار  ۲۱ هزار تومان است و همه فروشندگان موظفند تخم مرغ را  به قیمت مصوب به فروش برسانند.

حسین پهلوانان در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: روزانه به طور متوسط ۳۰ تا ۵۰ تن تخم مرغ در گلستان توزیع می شود.

سرپرست مدیریت توسعه بازرگانی جهاد کشاورزی گلستان افزود: قیمت مصوب تخم مرغ در بازار ۲۱ هزار تومان است و همه فروشندگان اعم از فروشگاه های عرضه کننده مواد پروتئینی، مرغ فروشی ها و فروشگاه های زنجیری موظفند تخم مرغ را به قیمت مصوب به فروش برسانند.

وی اضافه کرد: مدیریت بازرسی و نظارت جهاد کشاورزی بر روی قیمت فروش تخم مرغ نظارت دارد و با فروشندگان خاطی که با قیمت بالاتری تخم مرغ را عرضه می کنند برخورد کرده و آنها را به تعزیرات حکومتی معرفی می کند.

پهلوانان ادامه داد: روزانه ۱۱۰ تا ۱۲۰ تن مرغ در استان توزیع می شود که این مقدار در زمان های خاص مثل ایام پیش از نوروز به ۱۶۵ تن در روز هم افزایش یافته است.

سرپرست مدیریت توسعه بازرگانی تصریح کرد:قیمت مصوب گوشت مرغ گرم ۳۱ هزارتومان است ولی این روزها با قیمت کمتری به فروش می رسد و به اصطلاح فروشندگان تخفیف داده و در بازار با قیمت ۲۸ هزار ۵۰۰ تا ۲۹ هزار و ۵۰۰ تومان عرضه می شود.

وی در خصوص عرضه مرغ منجمد و گرم در ماه رمضان گفت: در حال حاضر گوشت منجمد مرغ توزیع نمی شود و در این ایام به طور متوسط روزانه ۱۰۵ تن گوشت مرغ گرم عرضه می شود.

کد خبر: ۱۴۶٬۲۸۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha