۳۰ فروردین ۱۴۰۱ - ۰۱:۳۴
حاشیه ۱۲ میلیارد تومانی نماد «غویتا» و اعتماد از دست رفته
«بازار» خبر داد

حاشیه ۱۲ میلیارد تومانی نماد «غویتا» و اعتماد از دست رفته

نماد غویتا از سال ۹۶ حدود ۳۰ میلیارد تومان در حساب ذخیره خود داشته و ۱۲.۸ میلیارد تومان بیش از رقم ابرازی بود و هم اکنون این مساله به هیات بدوی حل اختلاف رسیده است.

بازار؛ گروه بورس: شرکت ویتانا با نماد غویتا همچنان درگیر حاشیه است، زیرا گفته شده این شرکت هنوز ۳۰ میلیارد تومان در حساب ذخیره خود از سال ۹۶ داشته و ۱۲.۸ میلیارد تومان بیش از رقم ابرازی بود و هم اکنون این مساله به هیات بدوی حل اختلاف رسیده است.

هرچند شرکت مدعی شده مالیات بر درآمد سال ۹۸ به دلیل عدم پذیرش معافیت مالیات افزایش سرمایه پرداخت نشده و باید رقم مالیات تشخیصی عودت داده شود، اما مساله اینجاست هنوز شرکت مالیات سال ۹۹ را پرداخت نکرده، هرچند مدعی هست که در حساب ذخیره اعتبار کافی برای تسویه آن وجود دارد.

از طرف دیگر این شرکت پروژه ای ۱۰۰ میلیارد تومانی تعریف کرده که تنها ۳ میلیارد تومان آن را تامین کرده و این پروژه بدون پیشرفت فیزیکی بلاتکلیف مانده و مدیران شرکت اعلام کرده اند پرداخت اقساط تسهیلات دریافت شده منوط به سوداوری پروژه ها در آینده است و همین ابهام در عملکرد شرکت باعث افت یاد و نارضایتی سهامداران شده است.

در شرایط کنونی برخی از سهامداران نسبت به افشای قراردادهای مهم هم انتقاد دارند و معتقدند که شرکت برخی از این قراردادها را افشا نکرده یا حداقل به موقع در کدال منتشر نکرده است.

البته مدیران شرکت در پاسخ به این ادعا اعلام کرده اند که روال قراردادها زمانبر بوده به همین دلیل منتشر نشده و در صورتی که هرگونه قراردادی با افراد حقیقی و حقوقی منعقد شود منتشر می شود.

کد خبر: ۱۴۶٬۲۶۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha