۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۰
پلمب ۲۲ واحد صنفی متخلف در سطح استان اصفهان از ابتدای سال تاکنون
معاون امور هماهنگی اقتصادی استانداری اصفهان مطرح کرد؛

پلمب ۲۲ واحد صنفی متخلف در سطح استان اصفهان از ابتدای سال تاکنون

اصفهان - نقش، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان گفت: از ابتدای سال تاکنون ۲۲ واحد صنفی متخلف در سطح استان اصفهان پس از تذکر پلمب شده اند.

امیررضا نقش در گفت و گو با خبرنگار بازار اشاره به اینکه در شرایط اقتصادی کنونی همه اقشار و اصناف باید در کنار همدیگر باشیم، اظهار داشت: در این بین متاسفانه برخی از اصناف با انجام تخلف های گوناگون شرایط را به گونه ای دیگر رقم می زنند.

وی با بیان اینکه باید با اصناف متخلف و قانون گریز مطابق با قانون برخورد کرد، ابراز داشت: بسیاری از اصناف بسیار خوش انصاف و مردم دار هستند ولی تعداد بسیار محدودی به روش های مختلف خلاف می کنند که برخورد قاطعانه و صریح با آنها می شود.

معاون امور هماهنگی اقتصادی استانداری اصفهان با اشاره به اینکه نظارت و بازرسی بر اصناف باید از سطح کلان عرضه تا فروش خرد انجام شود، تصریح کرد: بازرسی ها باید راهبردی و موثر عملیاتی شود تا در یک برنامه ریزی جامع با اصناف متخلف برخورد شود.

وی با اشاره به اینکه از ابتدای سال تاکنون ۲۲ واحد صنفی متخلف در سطح استان اصفهان پس از تذکر پلمب شده اند، خاطرنشان کرد: بعضی از مواقع مشاهده می شود که بسته بندی کالاها سبب شده است که قیمت کالا بیشتر از قیمت واقعی آن در بازار مصرف عرضه شود که این به نوعی تخلف و گران‌فروشی است.

نقش با بیان اینکه مراجع ذی صلاح ملزم به ورود و برخورد قاطع و قانونی با صاحبان اینگونه واحدهای صنفی هستند، گفت: نظارت پویا و اطلاع رسانی جامع و دقیق از اولویت های ستاد استانی تنظیم بازار باید باشد.

وی با اشاره به برخی از نارضایتی ها در مورد غذاهای دانشجویی افزود: باید با بهره گیری از حداکثر امکانات و کالاهای اساسی موجود نسبت به مدیریت و حفظ کیفیت رفاهی غذای دانشجویی و فراهم کردن شرایط ویژه برای این قشر فرهیخته اقدام کرد.

کد خبر: ۱۴۶٬۲۶۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha