۲۹ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۲
 تجارت با سوریه، ارتباط با بازار آفریقا را تسهیل می‌کند
رئیس اتاق سمنان:

تجارت با سوریه، ارتباط با بازار آفریقا را تسهیل می‌کند

رئیس اتاق سمنان می‌گوید: تجار ایرانی از طریق تعامل و تجارت با سوریه می‌توانند با بازار آفریقا ارتباط بگیرند اما پیش‌ازاین کار باید هر دو بازار به‌دقت نیازسنجی شود.

به گزارش بازار به نقل از اتاق ایران، رئیس اتاق سمنان با اشاره به اینکه تجار استان سمنان از سال‌ها قبل با تجار سوری ارتباط تجاری داشته و اتاق سمنان میزبان هیات تجاری این کشور بوده است، گفت: تجارت و تعامل با تجار سوریه می‌تواند ارتباط ما را با آفریقا سهل‌تر کند.

علی‌اصغر جمعه‌ای در دیدار با رئیس سازمان بسیج اصناف کشور افزود: برای حضور موفق در بازار سوریه و آفریقا باید با برنامه‌ریزی‌ها منسجم نیازسنجی‌های این بازارها مورد بررسی قرار بگیرد.

غلامرضا حسن‌پور، رئیس سازمان بسیج اصناف کشور نیز در این نشست گفت: با همکاری‌های صورت پذیرفته با اتاق بازرگانی، روابط تجاری با بخش اقتصادی کشور سوریه برقرار شده است و با توجه به توانمندی‌های صنعتی استان سمنان، این امکان فراهم است تا صنعتگران استان در سوریه حضور مؤثر داشته باشند.

وی ادامه داد: توسعه تجاری افغانستان و ترکمنستان نیز از طریق استان‌های همسایه می‌تواند دوچندان باشد لذا برگزاری نمایشگاه با محوریت بررسی فرصت‌های اقتصادی بسیار ویژه و مهم است.

عجم، مسئول بسیج اصناف استان سمنان نیز در این نشست گفت: طی رایزنی‌های صورت پذیرفته با اعضای اتاق بازرگانی و کارآفرینان نشست‌های مختلفی با محوریت صادرات محصولات به سوریه برگزار شده و با طی هماهنگی‌های به عمل آمده، طی ماه‌های آتی هیات تجاری متشکل از صنعتگران و تولیدکنندگان استان سمنان به این کشور سفر می‌کند.

در ادامه این نشست، محمد همتیان، به سمت دبیر دفتر شورای بسیج تجار اتاق سمنان و مهدی ابوالخیریان به سمت مسئول دفتر شورای بسیج تجار اتاق سمنان معرفی شد.

کد خبر: ۱۴۶٬۱۱۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha