۲۸ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۴
انتقاد از عدم درج مناطق محروم در جداول بودجه ۱۴۰۱
نماینده مردم کلیبر و هوراند در مجلس مطرح کرد

انتقاد از عدم درج مناطق محروم در جداول بودجه ۱۴۰۱

نماینده مردم کلیبر، خداآفرین و هوراند در مجلس با بیان اینکه جداول بودجه ۱۴۰۱ به شکل فاجعه باری تغییر داده شده است، گفت: این جداول یا باید اصلاح شود یا باید به پیشنهاد دولت بازگردد.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، حسین حاتمی در نشست علنی امروز (یکشنبه، ۲۸ فروردین ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود، گفت: جداول بودجه ۱۴۰۱ به شکل فاجعه باری تغییر داده شده است و اسم شهرستان برخورداری با تخصیص ۱۰۰ میلیارد تومان در ردیف محرومیت ها دیده شده در حالی که شهرستانی محروم مثل چارویماق در ردیف محرومیت لحاظ نشده است.

وی افزود: تهران و همدان با حدود ۲۰ درصد افزایش اعتبار مواجه شده در حالی که برخی از استان های محروم بعضا منهای ۱۰ درصد کاهش اعتبار داشته اند، متوسط دریافتی یک کمیته امدادی محروم و مظلوم زیر ۳ هزار تومان افزایش داشته در حالی که متوسط افزایش روزانه یک هیات علمی بیش از ۴۰۰ هزار تومان بوده است.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس اظهار داشت: هیچ تحت پوشش کمیته امدادی عضو کمیسیون تلفیق نبوده است اما اکثر اعضای تلفیق هیات علمی دانشگاه بوده اند، قانونی که عدالت ندارد شرافت ندارد. این جداول یا باید اصلاح شود یا باید به پیشنهاد دولت بازگردد.

کد خبر: ۱۴۵٬۹۹۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha